benz Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Siden Samsung Bada ikke er noe folk flest har et forhold til, er vel dette kun for spesielt interesserte. Ikke desto mindre har Bada 2.0 nå endelig dukket opp på norsk, og kan lastes ned via Kies! Opprinnelig var dette lovet i fjor høst, så ventetiden har vært lang. Jeg hadde vel egentlig gitt opp håpet for lenge siden. For oss som ikke må ha det aller siste, er dette en veldig bra oppgradering til en telefon som HW-messig ennå holder mål. Brukergrensesnitt og funksjonalitet er betydelig forbedret. Tror jeg beholder min Wave S8500 en stund til. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hei! Vi er en gjeng som diskuterer dette i denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1203762 Jeg er forøvrig veldig fornøyd med min Wave og nye Bada fungerer utmerket må jeg si. Ser ingen grunn til å bytte telefon. 1 Lenke til kommentar
benz Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Takker så mye for linken. Der var det jo mange flere Bada-brukere, gitt! Den versjonen som jeg har lastet ned er forøvrig S8500XXLD2/S8500XBLC1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå