Boller&Brus Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hei! På boksen står det navnet Tratec, det er 3 tilkoblinger, "TV" , "R" og "DATA" , noen som kan fortelle meg litt om den tilkoblingen det står "DATA" på, hva den kan brukes til (det er en F-stikk kabel som passer inn i "DATA") Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Get kabelTV? Det er en splitter for Radio, TV og Data. Data brukes til internet modem. Det er noe forskjell på filtreringen av signalet i disse 3 uttakene, for å hindre støy. Lenke til kommentar
Boller&Brus Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Litt usikker på om det er Get kabel-tv her, men regner med det.. Så, skal den Data-kontakten brukes til Get-boksen? Kan den brukes til en ruter f.eks, slik at jeg får internett, eller må jeg ha internett fra tlf kontakten? Det er jo sånn F-stikk kabel, og den passer ikke inn i et modem, tror jeg....? Endret 24. juli 2012 av Boller&Brus Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Du får modem av Get når du bestiller internet av dem. En slik splitter følger med i pakken. Dette er et kabel-modem, med F-kontakt. Det er helt forskjellig fra et ADSL modem, som har RJ kontakt. Lenke til kommentar
Boller&Brus Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Hvis jeg bestiller fra Ventelo, blir det samme greiene? Eller har Get sitt modem sånn F-kontakt, slik at det lønner seg å bestille fra de? Slik at man slipper masse ledninger.. Får mye raskere internett av Ventelo, til en lavere pris.. Endret 24. juli 2012 av Boller&Brus Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Ventelo har mobilt bredbånd. Get har kabel. To helt forskjellige ting. 1 Lenke til kommentar
Boller&Brus Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Stemmer ikke helt: Broadnet består av Ventelo og Broadnet. Ventelo leverer mobilkommunikasjon og fasttelefoni. Broadnet leverer datakommunikasjon. De har slått seg sammen. Hva synes du om den prisen her? ADSL2, 20000 / 1000 295 kr Lenke til kommentar
Boller&Brus Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Stemmer ikke helt: Broadnet består av Ventelo og Broadnet. Ventelo leverer mobilkommunikasjon og fasttelefoni. Broadnet leverer datakommunikasjon. De har slått seg sammen. Hva synes du om den prisen her? ADSL2, 20000 / 1000 295 kr Det er helt feil, de har nettopp splittet seg men begge eies av EQT. Broadnet består ikke av Ventelo, Ventelo er Ventelo og Broadnet er Broadnet. Pressemeldingene står på deres hjemmeside om du vil vite mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå