co2 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Har hatt lyst en lengre tid å kjøpe en ny TV. Flere begynner å få smart teknologi og tilsvarende som gjør det lett å koble opp PC via HDMI og tilsvarende, saker som ikke funker på min. Men så undres jeg, er det gunstig å kjøpe TV nå egentlig? Eller er det nye teknologier, lavere priser eller tilsvarende som er verdt å vente på? Lenke til kommentar
magb Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Det kommer alltid noe nytt og prisene synker hele tiden. Har du en gammel tv vil jeg si at når som helst er riktig tid å kjøpe ny tv på. Det neste "nye" som kommer er OLed tv'r, men disse vil nok koste over 50.000kr for en 55" hvertfal ut 2013 tenker jeg. Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Flere nyheter som phillips 9 serie og sony 953 kommer på ifa Beste tidspunkt for et tv kjøp januar til mars da kvitter de seg med fjorårets modeller som går gjerne billig Kommer aldri til å eie et led tv produkt mere selv .. kun oled Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Smart-TV har da ingenting med HDMI å gjøre. Smart-TV er internett med nettleser fra tidlig 2000-tallet, mye venting og ingenting interessant. Nei, kjøp deg TV for å se på TV, også bruker du nettbrett eller laptop for surfing. Å se på PC-innhold på TV via HDMI har da alltid vært mulig. Du må bare huske å klone bilde eller bruke utvidet skrivebord på PC'n. Og den defintivt beste løsningen. Skal du ha det skikkelig bra installerer du XBMC på PC'n i tillegg. Skal du ha ny TV er denne verdt en titt: Sony 55HX855 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå