Grunnbok Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Her om dagen da jeg øvelseskjørte med min mor, så hun at jeg myste veldig med øynene, derfor dro jeg til optiker samme dag Har aldri likt briller, og personlig syntes jeg det ser helt teit ut. Det er til og med mange karer der ute som blir mobbet på grunn av briller. Jeg så gjennom noen skumle maskiner og etter en halvtimes tid fikk jeg prøve noen briller med styrke -2.25; FYTTIgrisen så bra jeg så! Jeg kunne lese ting jeg aldri hadde sett før, som f.eks menyen på opus cafe! (de store skjermene bak disken) J - I - I - P - I - 8 Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Du har ikke vurdert linser? Har brukt dette siden dag en da jeg virkelig misliker briller selv. Lenke til kommentar
Merytes Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Utrolig at man kan gå med -2.25 uten å merke det. Har nå selv toppet -7.00 på ett øye, så jeg må si at jeg misunner deg med så "bra" syn. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Briller, hah. Trenger ikke slikt jeg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Gratulerer med dårlig syn. Briller kommer godt med når du øvelseskjører og tar lappen. Faren min skulle ta synstest hos legen da han skulle ta førerkortet. Han hadde veldig dårlig syn, så han sa bare "Dette går ikke, jeg ser ingenting". "Men så prøv da," sa legen. "Nei, det går ikke," sa pappa. "Nei, men gjett da," sa legen. Det endte med at pappa ikke trengte briller for å kjøre bil. Det skal nevnes at denne legen senere mistet jobben for selvmedisinering. 2 Lenke til kommentar
Zteiltez Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Månedslinser som du kan sove med! Slipper å ta dem av og på og rense dem hver dag. Har brukt dette i over tre år nå. Perfekt syn 24/7, merker ikke at jeg har dem på. Ingen problemer, kan til og med gni meg i øynene. Det er akkurat som jeg ikke bruker linser, merker det 12 ganger i året, altså hver måned når jeg må skifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå