Gå til innhold

Klarer ikke å få menyer og kapitler til å funke i pinnacle 12

Anbefalte innlegg

Prøver å redigere en video med pinnacle 12, ønsker å dele inn i kapitler med en meny. Har gjort dette, men når jeg brenner ut DVDèn virker det ikke, akkurat som menyen ikke har blitt aktivisert. Som dere skjønner så er jeg fersk i dette gamet, og setter pris på noen råtips..

Mvh Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøver å redigere en video med pinnacle 12, ønsker å dele inn i kapitler med en meny. Har gjort dette, men når jeg brenner ut DVDèn virker det ikke, akkurat som menyen ikke har blitt aktivisert. Som dere skjønner så er jeg fersk i dette gamet, og setter pris på noen råtips..

Mvh Tom

Mener å ha vært borte i tilsvarende. Det jeg gjorde var å lage en disk kopi. Altså kjøre hele filmen til disk. Deretter tok jeg i bruk et hvilket som helst brennerprogram og tok tak i det jeg hadde kjørt til disk. Og med dette lagde jeg en DVD. Da funker ting. Ikke så forferdelig mye større jobb, og det funket.

Bare for å ha brukt teskje... De katalogene som Pinnacle lager når du brenner til disk (AUDIO_TS og VIDEO_TS) legges inn et et nytt prosjekt i brennerprogramvaren. Og at det skal være film/DVD. Dette funket hos meg i alle fall.

Runar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...