chico Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Prøver å redigere en video med pinnacle 12, ønsker å dele inn i kapitler med en meny. Har gjort dette, men når jeg brenner ut DVDèn virker det ikke, akkurat som menyen ikke har blitt aktivisert. Som dere skjønner så er jeg fersk i dette gamet, og setter pris på noen råtips.. Mvh Tom Lenke til kommentar
chico Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Ingen derute som kan hjelpe meg... Lenke til kommentar
runar_ha Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Prøver å redigere en video med pinnacle 12, ønsker å dele inn i kapitler med en meny. Har gjort dette, men når jeg brenner ut DVDèn virker det ikke, akkurat som menyen ikke har blitt aktivisert. Som dere skjønner så er jeg fersk i dette gamet, og setter pris på noen råtips.. Mvh Tom Mener å ha vært borte i tilsvarende. Det jeg gjorde var å lage en disk kopi. Altså kjøre hele filmen til disk. Deretter tok jeg i bruk et hvilket som helst brennerprogram og tok tak i det jeg hadde kjørt til disk. Og med dette lagde jeg en DVD. Da funker ting. Ikke så forferdelig mye større jobb, og det funket. Bare for å ha brukt teskje... De katalogene som Pinnacle lager når du brenner til disk (AUDIO_TS og VIDEO_TS) legges inn et et nytt prosjekt i brennerprogramvaren. Og at det skal være film/DVD. Dette funket hos meg i alle fall. Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå