Arodem Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Utviklerens regnestykke tyder på at spillet har durabelig med innhold. Les hele saken Endret 24. juli 2012 av Arodem Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 nå får de for helvete utgi en ps3 versjon.... Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 nå får de for helvete utgi en ps3 versjon.... Har aldri spilt Torchlight, men blir det ikke litt vanskelig å porte et pek og klikk spill til en konsoll? 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 nå får de for helvete utgi en ps3 versjon....Har aldri spilt Torchlight, men blir det ikke litt vanskelig å porte et pek og klikk spill til en konsoll? Sacred 2 gjorde det helt fint. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 nå får de for helvete utgi en ps3 versjon....Har aldri spilt Torchlight, men blir det ikke litt vanskelig å porte et pek og klikk spill til en konsoll? no problem.... gameloft's dungeon hunter funker fint. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Prøvde demoen til Torchlight til xbox, fungerte like fint der som på pc. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Ah, det finnes en Xbox 360 versjon. Da får jeg lunte vekk med halen mellom beina 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Skulle likt å se D3 på den listen også. Hadde vært interessant å sammenligne. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Tror ikke d3 hadde fått noe spesielt høyt tall på antall fiender du møter akkurat.. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Argh, kom med en release dato =) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Tror ikke d3 hadde fått noe spesielt høyt tall på antall fiender du møter akkurat.. Tja, vet aldri. Blizzard er jo flinke å ta ferdig models, forandre farge, annet våpen, så VIPS kaller de den en helt annen navn/rase..... 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Siden diablo3 var morsomt i ca 4 dager så må man kanskje gi dette en sjanse da. 2 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Om beta gir et nogenlunde riktig bilde av hvor mye kommer til å kose meg med dette, er det bare å glede seg. Bare et fåtall timer på en helg var mer moro enn alle timene i Diablo 3 til sammen. D3 var det første spillet som ble avinstallert når jeg måtte rydde plass på disken. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Om beta gir et nogenlunde riktig bilde av hvor mye kommer til å kose meg med dette, er det bare å glede seg. Bare et fåtall timer på en helg var mer moro enn alle timene i Diablo 3 til sammen. D3 var det første spillet som ble avinstallert når jeg måtte rydde plass på disken. Hvordan er det i forhold til torchlight 1? Var heller ikke så voldsomt imponert over diablo3, det er ganske enformig, men torchlight 1 var heller ikek mer enn helt grei underholdning en periode synes jeg. AtW Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hvordan er det i forhold til torchlight 1? Var heller ikke så voldsomt imponert over diablo3, det er ganske enformig, men torchlight 1 var heller ikek mer enn helt grei underholdning en periode synes jeg.AtW Som Diablo 2 i forhold til Diablo 1. Større, bedre gjennomført og flere valg, per mai-beta. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hvordan er det i forhold til torchlight 1? Var heller ikke så voldsomt imponert over diablo3, det er ganske enformig, men torchlight 1 var heller ikek mer enn helt grei underholdning en periode synes jeg.AtW Som Diablo 2 i forhold til Diablo 1. Større, bedre gjennomført og flere valg, per mai-beta. Men ganske likt, gameplaymessig? AtW Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hvordan er det i forhold til torchlight 1? Var heller ikke så voldsomt imponert over diablo3, det er ganske enformig, men torchlight 1 var heller ikek mer enn helt grei underholdning en periode synes jeg.AtWSom Diablo 2 i forhold til Diablo 1. Større, bedre gjennomført og flere valg, per mai-beta.Men ganske likt, gameplaymessig?AtW Det er jo fremdeles en hack&slash dungeoncrawler, men for meg mye mer variert kamp enn det første spillet kunne by på. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Veldig enig. Torchlight 1 syntes jeg fort ble ensformig og kjedelig. Syntes også det var for lett. Ut i fra beta har jeg troen på at 2'ern bilr mer variert. Det lille jeg har lest av spørsmål/intervju med utviklerne tyder også på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå