Ruffe'ern Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Spiller ikke så stor rolle, men hadde vel valgt 2.stage hvis jeg var deg Tusen takk for god hjelp, dette var jo enkelt. Fungerer som en drøm, føler 7.7`n har fått et nytt liv. Lenke til kommentar
Lillevold Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Tusen takk for god hjelp, dette var jo enkelt. Fungerer som en drøm, føler 7.7`n har fått et nytt liv. Hei, jeg er også helt fersk når det gjelder oppgradering av Android, skulle gjerne hatt litt hjelp til min 7.7. Har lastet ned Odin3_v3.04 og P6800XXLQ2_CSC_ATO fra XDA, men finner ikke bruksanvisningen! Noen som kan poste en link til den? Må nedlastningene kopieres over til Tab'en og kjøres derfra, eller kjører jeg dem fra PC med Tab'en tilkoblet? Takk for svar! Lenke til kommentar
Ruffe'ern Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hei, jeg er også helt fersk når det gjelder oppgradering av Android, skulle gjerne hatt litt hjelp til min 7.7. Har lastet ned Odin3_v3.04 og P6800XXLQ2_CSC_ATO fra XDA, men finner ikke bruksanvisningen! Noen som kan poste en link til den? Må nedlastningene kopieres over til Tab'en og kjøres derfra, eller kjører jeg dem fra PC med Tab'en tilkoblet? Takk for svar! Heisann, følg bare denne linken. Funket veldig bra, 7.7 blir som ny http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1469635 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg