kentroan Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hei, har startet å bruke after effects cs6 for en stund siden og det er helt fantastisk men jeg skal ta et skritt videre og starte med 3D men når jeg importerer en fil til after effects cs6 så får jeg ikke et 3D layer, det blir automatisk convertert til 2D. Jeg har sjekket en del tutorials der de sier at når du importerer en 3D fil så skal jeg huke av "Live Photoshop 3D" men jeg har ikke den luken når jeg importerer en 3D fil. Hva skal jeg gjøre for å få 3D til å fungere i cs6? Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hei! Du må ikke spørre om After Effects på diskusjon.no Bare noobs her inne Gå heller inn på 3dhue.com og spør, det er der guruene er For øvrig, skal du importere en 3D fil må du vel eksportere fra feks 3ds max med scripts om jeg ikke tar feil. Ellers vil ikke after effects forstå hvordan den skal behandle layeret Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2013 Hei! Du må ikke spørre om After Effects på diskusjon.no Bare noobs her inne Gå heller inn på 3dhue.com og spør, det er der guruene er For øvrig, skal du importere en 3D fil må du vel eksportere fra feks 3ds max med scripts om jeg ikke tar feil. Ellers vil ikke after effects forstå hvordan den skal behandle layeret Tusen takk for hjelpen, skal sjekke ut 3dhue.com 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå