JulieLarsen Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hvordan nuller man et script? Har kjøpt et script, også bannet de lisensen min uten noen som helst grunn. Så nå vill jeg nulle scriptet, slik at jeg kan bruke det uten lisensen. Kan noen gjøre dette for meg, eller vise meg? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hva slags script..? Det du spør om gir ikke så mye mening. Lenke til kommentar
JulieLarsen Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Hva slags script..? Det du spør om gir ikke så mye mening. De som har peiling på dette vet hva jeg snakker om. Btw; det er et nettside script. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Hva slags script..? Det du spør om gir ikke så mye mening. De som har peiling på dette vet hva jeg snakker om. Btw; det er et nettside script. Sokkalf har peiling, men dette gir ikke mening i det hele tatt. Du må nesten forklare konteksten bedre. Hva slags nettsidescript? Hva gjør det? Hvem har bannet lisensen, og hvordan banner de lisensen? Hva mener du med å "nulle" et script? Kan du vise oss scriptet? Endret 24. juli 2012 av GeirGrusom Lenke til kommentar
process Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Ta kontakt med de du kjøpte det av istedenfor å oppfordre folk her til å hjelpe deg begå et lovbrudd? Å nulle ut et skript gir ingen mening for meg. Uansett finnes det ingen standardoppskrift for å gjøre noe som helst med et skript, dette er avhengig av skriptspråket og de mekanismene som måtte finnes i gitt skript. Du vil ikke kunne få noe svar med din spørsmålsstilling. 2 Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Hvis de fjernet tilgangen din til bruk av skriptet uten grunn kan du jo kontakte de som gjorde det for å oppklare saken. Med mindre det ikke var uten grunn, da. Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 De som har peiling på dette vet hva jeg snakker om. Btw; det er et nettside script. Jeg har ikke tenkt å svare på spørsmålet ditt, men kommentere holdningen din. For den er av en type som jeg ikke liker. Alminnelig folkeskikk er noe som faktisk også gjelder i nettforum, og det bør du lære deg først som sist. Dessuten... Slik jeg tolker ditt innlegg, så har du mistet retten til å bruke et produkt du har kjøpt, fordi produsenten av dette produktet har "bannet" deg. Slikt gjøres sjelden uten grunn, så derfor tar jeg din påstand om at det er gjort "uten grunn", med et par solide klyper salt. Jeg kan ikke lese innlegget ditt på noen annen måte enn at du ber oss om å hjelpe deg med å fortsette å bruke produktet i "uautorisert modus", noe som jeg er skråsikker på at er i strid med lisensbetingelsene til det gjeldende produkt. Jeg håper moderator kjenner sin besøkelsestid, og stenger denne tråden. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå