Arodem Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 A New Dawn viser hva dagens grafikkort er gode for. Les hele saken Lenke til kommentar
Populært innlegg Deluze Skrevet 24. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. juli 2012 Dette er helt sikkert flott, men jeg er ikke veldig imponert. En ting er å ha teknologien til å lage meget god(/realistisk) grafikk, men for å få et godt resultat mener jeg at det må være en god forståelse av verden også. Se på hvordan håret beveger seg av ingenting det ene øyeblikket, og ikke beveger seg i det hele tatt når Dawn vender på hodet det neste. Hvordan "vinden" påvirket bladene virket også helt unaturlig, synes jeg. En gjenstand kan se så ekte ut som den bare vil, men oppfører den seg ikke som vi er vant med blir den allikevel gjennomskinnelig falsk. -Deluze 11 Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Jup er bedre, legger faktisk mest merke til bagrunnen, som var kjempe blury på den gamle demoen, så blury at de må ha gjort det med vilje, lite problem å ha høyere oppløsning på bakgrunns flata/ kula. Ellers så har stakkars Dawn mistet antenne sine. Hun skulle hatt lengere hår, da ville jeg blitt virkelig imponert. Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Sorry, men en scene på 20kvadrat meter med så vidt noe som helst som flytter på seg...nei, fortsett å lag korta dere. Heller la de som har peiling på dette lage grafikk demoer(unreal motor og andre snacks fra årets E3) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Det eneste imponerende med denne demoen er at den klarer å legge 680 i bakken på usle 1920x1080. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Det eneste imponerende med denne demoen er at den klarer å legge 680 i bakken på usle 1920x1080. Funker vel ikke engang på 7970 Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Syntes slike demo-3d-filmar har vore like i mange år eg, hehe Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Det eneste imponerende med denne demoen er at den klarer å legge 680 i bakken på usle 1920x1080. Funker vel ikke engang på 7970 Må ha en CUDA-GPU og oppdatert driver. Lenke til kommentar
flowerpot Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Kanskje noen klarer å omgå sperren på denne også slik at det igjen kan kjøres glattere på Radeon http://www.rage3d.com/articles/atidawning/ Endret 24. juli 2012 av flowerpot Lenke til kommentar
Zerocraft Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Kanskje noen klarer å omgå sperren på denne også slik at det igjen kan kjøres glattere på Radeon :Dhttp://www.rage3d.com/articles/atidawning/ Trolololoolololoo lololoo lololo lololo lololoooooooooooooooooooooooooooooooooo Lenke til kommentar
nipton Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Like denna bedre: Teknisk sett dårligere men.. in 7 minutes i felt a connection. a real connection. beautiful indeed. http://www.youtube.com/watch?v=N_3eeTSVJHw Endret 24. juli 2012 av nipton 1 Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Minstekravet er 670? Jeg sitter her med ett stk Gainward Geforce 580GTX og kjører denne demoen, riktignok på en tidvis rimelig lav fps, men vil ikke si at kortet mitt på noe tidspunkt "knelte". Å kjøre det helt glatt derimot er vel bare å se lenge etter for min del, da jeg oppgradete pc senest i fjor. Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Litt old news og ikke spesielt imponerende heller. Nå kan ikke AMD's nyeste demo sies å være veldig imponerende heller :S Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 40 000 hår? Det mennesklige gjennomsnittet ligger på 120 000 pluss minus, så da er ikke nvidia så veldig langt vekke Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Litt old news og ikke spesielt imponerende heller. Nå kan ikke AMD's nyeste demo sies å være veldig imponerende heller :S Fra et visuelt perspektiv er ikke AMDs demo imponerende, men fra et teknologisk perspektiv skal den visstnok være imponerende Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Ser man på denne demoen fra et teknologisk perspektiv er det ikke spesielt vanskelig å bli imponert... At det estetisk og animasjonsmessig ikke er spesielt imponerende blir jo da lite relevant. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Uncanny valley alert. Teknisk imponerende, når man studerer spesielt lys og refleksjoner. Men animasjonsmessig er det flere ting som skurrer ja. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Uncanny valley alert. Teknisk imponerende, når man studerer spesielt lys og refleksjoner. Men animasjonsmessig er det flere ting som skurrer ja. Vil våge å påstå at Dawns proporsjoner også skurrer noe Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Uncanny valley alert. Teknisk imponerende, når man studerer spesielt lys og refleksjoner. Men animasjonsmessig er det flere ting som skurrer ja. Vil våge å påstå at Dawns proporsjoner også skurrer noe Pfft. Sender deg et bilde av kona mi på DM jeg. Hun har ikke overdimensjonerte vinger da... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå