Gå til innhold

Ingen utpekt til å bære norsk OL-flagg. Tilfeldig? Nei!

Anbefalte innlegg

Det var et billig poeng, det innrømmer jeg gjerne. Det var bare for fristende. Siden jeg ikke tror på konspirasjoner, kvalifiserer jeg sikkert til idiot. Det kan jeg leve med.

Men ikke bare billig: En lærdom av en lang forumkarriere er at man leser mye ut av svaret på lett ironi. Når idiotforklaringen sitter løst i svarene, så sier det sitt om motparten.

Jeg tar gjerne dette seriøst jeg, mot bedre vitende, riktignok: Skal jeg lese deg som at du mener at i motsetning til Stoltenberg og co så er kongefamilien ikke underlagt den jødiske konspirasjonen og står derfor fritt til å gjøre sine egne valg? Hvis ikke: Er symboleffekten større av en flaggbærer i OL en gang hvert 4 år og en som taper i MGP større enn av landets dronning?

Geir :)

Du ror håpløst og helt frigjort fra all logikk. Jeg tolker det generøst som lett panikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var et billig poeng, det innrømmer jeg gjerne. Det var bare for fristende. Siden jeg ikke tror på konspirasjoner, kvalifiserer jeg sikkert til idiot. Det kan jeg leve med.

Men ikke bare billig: En lærdom av en lang forumkarriere er at man leser mye ut av svaret på lett ironi. Når idiotforklaringen sitter løst i svarene, så sier det sitt om motparten.

Jeg tar gjerne dette seriøst jeg, mot bedre vitende, riktignok: Skal jeg lese deg som at du mener at i motsetning til Stoltenberg og co så er kongefamilien ikke underlagt den jødiske konspirasjonen og står derfor fritt til å gjøre sine egne valg? Hvis ikke: Er symboleffekten større av en flaggbærer i OL en gang hvert 4 år og en som taper i MGP større enn av landets dronning?

Du ror håpløst og helt frigjort fra all logikk. Jeg tolker det generøst som lett panikk.

Øh.... :wallbash:
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du ror håpløst og helt frigjort fra all logikk.

Det får de som leser tråden vurdere. Hva du mener om saken er først interessant når du begynner å argumentere for ditt syn.

Jeg tolker det generøst som lett panikk.

Hadde du vært generøs så hadde du svart...

Jeg har hatt panikk noen ganger i et langt liv. Men det var ikke i nettdebatter. Jeg har riktig nok gått på trynet i enkelte diskusjoner, men det er helt greit, for jeg har bare marginalt med personlig prestisje investert i dette.

Edit: Jeg prøver igjen:

Skal jeg lese deg som at du mener at i motsetning til Stoltenberg og co så er kongefamilien ikke underlagt den jødiske konspirasjonen og står derfor fritt til å gjøre sine egne valg? Hvis ikke: Er symboleffekten større av en flaggbærer i OL en gang hvert 4 år og en som taper i MGP større enn av landets dronning?

Endret av tom waits for alice
  • Liker 9
Lenke til kommentar

Vi har f.eks hatt kronprins Haakon som flaggbærer i OL tidligere.

Kronprins Haakon har aldri deltatt i noe OL, og har selvsagt heller ikke vært flaggbærer for Norge i OL.

Edit: Misforståelsen var visst blitt løst tidligere, ja.

Endret av Leiferen
Lenke til kommentar

Vi har f.eks hatt kronprins Haakon som flaggbærer i OL tidligere.

Kronprins Haakon har aldri deltatt i noe OL, og har selvsagt heller ikke vært flaggbærer for Norge i OL.

mente nok daværende Kronprins Harald i 1964, Tokyo.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gjentar:

Flott! Etter mye nøling og leting klarte de ikke å finne en muslim og/eller neger som hadde tid eller lyst. Da ble det altså den representative Mira Verås Larsen.

Det var jo en neger med i norges tog, du kan jo ikke være sikker på at han ble spurt?

Lenke til kommentar

Det kunne være fristende å spørre nøyaktig hva "sionistene" har å tjene på det...? Hvordan tjener det dem at Europa (og USA?) oversvømmes av (ifølge dere) fundamentalistiske muslimer? Hvordan mener dere at jødene skal kontrollere disse? Man skulle tro at en etnisk variert verden var en bedre garanti for at jødene ikke havnet i trøbbel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...