RAK-foto Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 .... duen ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Hei dere der ute - er alle over 600 på ferie? - er det ingen ting å kritisere på dette bildet? - er det helt perfekt? RAK-foto Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) - er alle over 600 på ferie? Nei, jeg er hjemme i hele sommer Endret 25. juli 2012 av Tjernshaugen Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 - er alle over 600 på ferie? Nei, jeg er hjemme i hele sommer Det var skikkelig hyggelig - sommer - hvor er den? Da venter jeg spent på en billedkritikk fra deg som er hjemme!!! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 - er alle over 600 på ferie? Nei, jeg er hjemme i hele sommer Det var skikkelig hyggelig - sommer - hvor er den? Da venter jeg spent på en billedkritikk fra deg som er hjemme!!! 1. Slutt å syt, se ut av vinduet, der skinner sola! 2. Dette bildet har jeg ikke lyst til å gi noen bildekritikk, vil heller gå ut å fotografere i det fine været. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 - er alle over 600 på ferie? Nei, jeg er hjemme i hele sommer Det var skikkelig hyggelig - sommer - hvor er den?Da venter jeg spent på en billedkritikk fra deg som er hjemme!!!1. Slutt å syt, se ut av vinduet, der skinner sola!2. Dette bildet har jeg ikke lyst til å gi noen bildekritikk, vil heller gå ut å fotografere i det fine været. Er du like blid mot alle? Den slags kommentarer vil jeg gjerne ha meg frabedt. Helst ikke noen flere kommentarer fra deg i det hele tatt. Makan!! Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 hvorfor så sur, Tjernshaugen er da positiv, jeg har heller ikke lyst og kritisere, kan ikke finne noet, morsom bilde, smil no :) 1 Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 hvorfor så sur, Tjernshaugen er da positiv, jeg har heller ikke lyst og kritisere, kan ikke finne noet, morsom bilde, smil no :) Hei og tusen takk for dine velvagte og positive ord. Det var hyggelig å høre at bildet var morsomt. RAK-foto Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 hvorfor så sur, Tjernshaugen er da positiv, jeg har heller ikke lyst og kritisere, kan ikke finne noet, morsom bilde, smil no :)Hei og tusen takk for dine velvagte og positive ord. Det var hyggelig å høre at bildet var morsomt.RAK-foto hvem er personen her?? Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 å hvor dum jeg er, troede likesom duen at det var en statue flot taget bilde 1 Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 å hvor dum jeg er, troede likesom duen at det var en statue flot taget bilde Hei og tusen takk igjen -han ser akkurat ut som en statue denne karen og derfor så er det opptil tre/fire duer som sitter på han - det er ganske flott å se på. RAK-foto Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 - er alle over 600 på ferie? Nei, jeg er hjemme i hele sommer Det var skikkelig hyggelig - sommer - hvor er den?Da venter jeg spent på en billedkritikk fra deg som er hjemme!!!1. Slutt å syt, se ut av vinduet, der skinner sola!2. Dette bildet har jeg ikke lyst til å gi noen bildekritikk, vil heller gå ut å fotografere i det fine været. Er du like blid mot alle? Den slags kommentarer vil jeg gjerne ha meg frabedt. Helst ikke noen flere kommentarer fra deg i det hele tatt. Makan!! Det ble tydeligvis for sterk kost for deg at jeg meldte at været faktisk var fint og at jeg vil benytte noe av tiden min til å gå ut å fotografere! Hvilke bilder jeg velger å kommentere, også dine, er noe jeg helt og holdent bestemmer selv. Hvis du ikke liker det jeg skriver kan du bruke ignorerfunksjonen - om den virker for bildekritikken er jeg derimot usikker på. PS: alt jeg har skrevet i denne tråden er svar på spørsmål du selv har stillet. Fortsatt god bedring. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg