Gå til innhold

BK: .... duen ...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- er alle over 600 på ferie?
Nei, jeg er hjemme i hele sommer :)

Det var skikkelig hyggelig - sommer - hvor er den?

Da venter jeg spent på en billedkritikk fra deg som er hjemme!!!

1. Slutt å syt, se ut av vinduet, der skinner sola!

2. Dette bildet har jeg ikke lyst til å gi noen bildekritikk, vil heller gå ut å fotografere i det fine været.

Lenke til kommentar
Det var skikkelig hyggelig - sommer - hvor er den?Da venter jeg spent på en billedkritikk fra deg som er hjemme!!!
1. Slutt å syt, se ut av vinduet, der skinner sola!2. Dette bildet har jeg ikke lyst til å gi noen bildekritikk, vil heller gå ut å fotografere i det fine været.

Er du like blid mot alle?

Den slags kommentarer vil jeg gjerne ha meg frabedt.

Helst ikke noen flere kommentarer fra deg i det hele tatt. Makan!!

Lenke til kommentar

hvorfor så sur, Tjernshaugen er da positiv, jeg har heller ikke lyst og kritisere, kan ikke finne noet, morsom bilde, smil no :) :)

Hei og tusen takk for dine velvagte og positive ord. Det var hyggelig å høre at bildet var morsomt.

RAK-foto :thumbup:

Lenke til kommentar
hvorfor så sur, Tjernshaugen er da positiv, jeg har heller ikke lyst og kritisere, kan ikke finne noet, morsom bilde, smil no :) :)
Hei og tusen takk for dine velvagte og positive ord. Det var hyggelig å høre at bildet var morsomt.RAK-foto :thumbup:

:) hvem er personen her??

Lenke til kommentar

å hvor dum jeg er, troede likesom duen at det var en statue :) flot taget bilde

Hei og tusen takk igjen -han ser akkurat ut som en statue denne karen og derfor så er det opptil tre/fire duer som sitter på han - det er ganske flott å se på.

RAK-foto

Lenke til kommentar
Det var skikkelig hyggelig - sommer - hvor er den?Da venter jeg spent på en billedkritikk fra deg som er hjemme!!!
1. Slutt å syt, se ut av vinduet, der skinner sola!2. Dette bildet har jeg ikke lyst til å gi noen bildekritikk, vil heller gå ut å fotografere i det fine været.

Er du like blid mot alle?

Den slags kommentarer vil jeg gjerne ha meg frabedt.

Helst ikke noen flere kommentarer fra deg i det hele tatt. Makan!!

Det ble tydeligvis for sterk kost for deg at jeg meldte at været faktisk var fint og at jeg vil benytte noe av tiden min til å gå ut å fotografere!

Hvilke bilder jeg velger å kommentere, også dine, er noe jeg helt og holdent bestemmer selv. Hvis du ikke liker det jeg skriver kan du bruke ignorerfunksjonen - om den virker for bildekritikken er jeg derimot usikker på.

PS: alt jeg har skrevet i denne tråden er svar på spørsmål du selv har stillet. Fortsatt god bedring.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...