liverbiird Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 hei! kjøpte meg for en tid siden ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Socket-1155, ATX, Z68, DDR3, 3xPCIe jeg har Razer USB headset nå får jeg ikke lyd:( noen som har noe lurt og komme med? har nærmest prøvd alt:( men ikke alt siden det ikke fungerer noen som har vært borti dette før?? får monolyd på gamle headsettet, som bruker de vanlige lyd utgangene Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Windows 7? Gå¨til control panel Skrive sound i søkepanelet til høyre. Change soundcard settings klikk på headsettet ditt, velg sett as default. USB headset bruker ikke lydkortet på maskinen din. Lenke til kommentar
liverbiird Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Mener at brodern var innom der:) men han ga opp.. men skal sjekke det etter jobb...takk:) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Bare hyggelig, liverbird = Liverpool fan? =p Lenke til kommentar
liverbiird Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 ja er liverpool fan:) Den stod allerede på Default:( om jeg slår på "micboost" så hører jeg at micen fungerer...WIERD:( satans møkk noen andre forslag?? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Har du prøvd forskjellige USB-porter? Lenke til kommentar
liverbiird Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Ja har prøvd forskjellige USB porter;( oppdatert USBene også Lenke til kommentar
liverbiird Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 har nå fått testa headsettet og det fungere fint litt mere info:) hovedkort: P8z68-v den gjenkjenner ikke "jack" så får derfor ikke kjørt noe "test sound" i controll panel->sound har updated USB driverne uten hell har disabla alle de andre som var der som lydkilde og har nå kun my razer headsett noen som har vært borti dette før? at USB headset ikke fungere på ditt nye hovedkort?? ja usbene i hovedkortet fungere fordi jeg har testa mus + tastatur i alle de andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå