Geni Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 fant denne på komplett: http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...47&GrpID=1&s=pl hva er dette for no? ny modell fra creative? hvorfor er den billigere, men med mere plass(i forhold til Creative Nomad Jukebox Zen med 20GB)? hva står NX for? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Ja det er en forbedret version av Zen. Den nye generasjonen Zen's. Kjøpte akkuratt en selv, er 120% fornøyd med den! Eneste jeg kunne trengt er en fjernkontroll, men det er ikke såå viktig Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Har disse sakene mulighet for opptak med Mic ? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Zen NX har i allefall ikke det Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 jukebox 3 har det. digital og optisk. pluss at den har fjernkontroll. Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Desverre er den altfor stor for min smak.. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Har disse sakene mulighet for opptak med Mic ?Hvis du har den vanlige, gamle zen med fjernkontrollen (må kjøpes separat) Fjernkontrollen har: -Opplyst display -diktafon m/innebygd mic -radio -knapper selfølgelig -tastelås -forlenget kabel Ganske hendig i grunn Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Har den mulighet til å erstatte minidisk, til bruk av konsert opptak? Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Har den mulighet til å erstatte minidisk, til bruk av konsert opptak?Har ikke sjanse. Kansje hvis det hadde vært mic-inngang, men det er bare innebygget mic, så det duger ikke. Men er minidisck så bra til det da? Kansje hvis en har bra mic da. Selv foretrekker jeg og heller kjøpe live-album. Nyeste til Big Bang var veldig bra btw. Hvis du synes dette er veldig viktig så tror jeg jukebox 3 har mic-inngang. EDIT: Leste ikke at: jukebox 3 har det. digital og optisk. pluss at den har fjernkontroll.eller at:Desverre er den altfor stor for min smak.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå