ErikJohansson Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg lurer på hvilken butikk du vil anbefale å kjøpe dine hvitevarer fra? Jeg har tenkt og tenker synes whiteaway.no å ha gode priser, og kan ikke finne noen dårlige anmeldelser. Har du noen flere gode nettbutikker å anbefale fordi jeg ønsker å ha mye å velge mellom. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Lefdal og elkjøp... Dem har også collect@store.... Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 tretti.no (ren nettbutikk) deal.no (ren nettbutikk, så vidt jeg vet) euronics.no (nett og butikk) expert.no (nett og butikk) lefdal.no (nett, butikk og collect@store) elkjop.no (nett, butikk og collect@store) Sikkert flere også Lenke til kommentar
MiNi1S Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Brukte nettopp whiteaway selv for en tørketrommel. Da jeg ikke har stor nok bil for å hente selv så fikk jeg den levert med oppbæring. Tok kort tid og alt gikk som forventet (har høye forventninger) Kan anbefales! Prisene er gjerne ikke best, men service er jeg villig til å betale for. Kunne spart noen hundrelapper med Euronix, men det er et selskap jeg ikke stoler på. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Da jeg skulle ha hvitevarer gikk jeg rundt i forskjellige butikker og samlet inn tilbud. Gikk gjerne tilbake i butikker jeg allerede hadde vært i også for å se om de kunne matche tilbud fra andre butikker. Til slutt fikk jeg hvitevarer som hver for seg hadde kostet 52 000 kr til 40 000 kr, i tillegg til at de slengte med en Kenwood kjøkkenmaskin, et vaffeljern og et strykejern. Alt ble også levert, pakket ut og emballasje ble tatt med. Du burde altså ta det med i betraktningen når du sammenligner priser; det er mulig å få mye bedre priser enn de reklamerer med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå