Arodem Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Den tidligere 38 Studios-sjefen hevder å ha vært i samtaler med Take-Two. Les hele saken Endret 24. juli 2012 av Arodem Lenke til kommentar
samco Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Amalure var et meget godt rollespill synd at det endte opp med dette... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Synd det ikke kommer en oppfølger til KoA. Reckoning var et meget godt spill! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Reckoning var skikkelig ræva. Ensformig, simpelt, og banalt enkelt. Null utfordring, null underholdning. Skuffet meg stort. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Nåda, spilte gjennom Reckoning og det hadde mange problemer : *Alt for mye gjennbruk av "nivåer" , fiender og grafikk. *For lite høydepunkter i form av spennende kamper, det finnes noen men du føler aldri at det blir en reel utfordring med mindre du har vanskelighetsgraden på maks. *Kampene i spillet er svært sjeldent taktisk betont. *Spillet har utrolig mange Quester, dessverre så blir de fleste questene repiterende etter en stund. *Crafting systemet føles noe ufullstendig , her burde man kunne kombinere core components til å bli sterkere utgaver slik som det gjøres med gems og kunne eksperimentere mer med kombinasjoner for å lage forskjellige varianter. Uansett så er det svært mange timer i dette spillet for spesielt interesserte , gjør man alle oppdragene og tar seg tid til å lese seg inn i loren (som var dessverre noe skuffende) så er man fort oppe i 50 til 75 timer minst. Spillet fortjener en 6.5 / 7 ut av 10. Lenke til kommentar
archeronx Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Spillet hadde sine feil, men jeg nøyt KOAR mer enn jeg gjorde Skyrim. Tok rundt 60 timer å rundet det 100% med alle ting utforska, quester gjort osv . Ble dog litt FOR lett mot slutten, men feilene var noe man kunne tilgi dem for. Veldig synd å lese at KOAR2 var så nærme en deal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå