nicholas1232 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Hei hei. Min pc : i7 2600k @3,7 ghz 8 gb ram Gtx 570 DC II Jeg har bestandig kunne spille bf3 på ultra settings uten noen problemer, men for noen måneder siden stoppet jeg å spille det. Da jeg for 2 dagen siden skulle begynne å spille så startet også problemene. Jeg har ikke endret noe på pc hardwaret siden jeg spillte bf3 for første gang. Det som skjer er at jeg kan spille i en periode fra 1 - 20 minutter før denne krasjen kommer. Spillet lukker seg ned til skrivebordet å jeg kan ikke trykke meg tilbake på spillet, det jeg må gjøre er å stoppe prosessen fra task manager. Har snakket med EA live hjelp sikkert 7 ganger men de er like ubrukelige som alltid. Skal ha meg til å ta systemreguirementlab testen hele tiden... Jeg formaterte pcen i går i håp om at det skulle fikse problemet men det gjør det ikke. GPU tempraturen er på rundt 40 - 43 grader mens jeg spiller, men det rare er at GPU activity grafen går opp til 99% akkurat i det krasjen finner sted. Skjermen blir svart i et lite sekund og kobler seg på igjen med å fortelle hvilken skjerminngang jeg bruker. Det er som om at skjermkortet starter på nytt. Dette skjer ikke med noen andre av spillene jeg spiller(Starcraft 2, diablo 3) Noen som vet? Endret 24. juli 2012 av nicholas1232 Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Har du prøvd å oppdatere drivere? Før så kunne BF3 kræsje hvis man kjørte et nvidia kort med en gammel driver versjon (285 ish). Når det skjedde pleide man å få en error message om at driveren hadde kræsjet, men det får kanskje ikke du? Merkelig at du tidligere kunne spille det, men ikke nå lengre. Prøvd en re-install av BF? Lenke til kommentar
nicholas1232 Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 jeg har de nyeste driverne, og som sagt så formaterte jeg pcen i går så bf3 er også reinstallert ja. Ingen error message i det hele tatt : ( Lenke til kommentar
Tusker Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Teit. Noe må jo ha skjedd siden det tidligere fungerte....jeg har ingen anelse. Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Kan jo begynne et sted. Se om det hjelper om du oppdaterer Punkbuster. Last ned PBsetup,start PB, legg til Battlefield 3 og oppdater. Punkbuster (klikk på software updates download linken) Endret 23. august 2012 av Jonic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå