Hei Sveis Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Eller sier du nok er nok og går til sengs nå Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Nei, jeg legger meg klokken 23:00. Ligger og surfer på mobilen til klokka 03 og kommer forsent på jobb hver dag! HERLIG. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg legger meg før 23.00. Ligger og surfer på laptopen til klokken 23, og har ikke kommet for seint på jobb de siste 10 årene. Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 31. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2012 Nei, jeg legger meg klokken 23:00. Ligger og surfer på mobilen til klokka 03 og kommer forsent på jobb hver dag! HERLIG. Hehe kjenner meg igjen i det. Jeg har data ved sengekanten, og det er som regel alltid noe jeg må se, og da kan det bli sent. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Oh yes. Blitt mye forsentkomming og trøtte dager på jobben. Problemet er at jeg har så mange prosjekter på fritiden som engasjerer meg sterkt men som jeg ikke kan leve av. Lenke til kommentar
Ostekaka Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Jeg føler det hele begrenser seg selv. Er vel et typisk A- menneske og ligner nærmest en Zombie når klokken nærmer seg 03.00. Sovner foran tastaturet i verste tilfelle. Utrolig at jeg har klart å holde meg på TG all denne tiden. Endret 31. juli 2012 av Ostekaka Lenke til kommentar
psadaki Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Tror ikke jeg eier noen begrensninger. Har jeg fri, så blir fort klokka 06 om morran før jeg vet ordet av det. Og da sover jeg gjerne til 1-2 om ettermiddagen. Etter klokka har passert midnatt, så blir jeg automatisk mer våken og ofte veldig kreativ. De gangene jeg blir kreativ, så kan jeg glemme å legge meg før sola står opp. Har hendt jeg ikke har fått mer enn 3 timer søvn flere netter på rad, men blir likevel ikke trøtt igjen til neste kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå