42 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Har en server med plass til 10 spillere, for øyeblikket. Om flere joiner vil flere plasser bli opprettet CS:S server: 108.61.255.225:27015 Teamspeak 3: eurots8.gameservers.com:9362 Har gått over til Counter-Strike: Global Offensive. IP: 62.67.42.85:27035 Arms Race på de_dust2, ingen bots (Kan legges til etter ønske). Legg meg til på steam - RapidPowder Steam ID: makkamekka Endret 11. september 2012 av 42 Lenke til kommentar
42 Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Bump. Blir ensomt å spille alene. Kanskje blir det en Global Offensive server når det kommer ut? Om noen vil spille et spesielt spillmodus (Gungame, Surf osv) er det bare å si ifra så kan dette ordnes Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Bump. Blir ensomt å spille alene. Kanskje blir det en Global Offensive server når det kommer ut? Om noen vil spille et spesielt spillmodus (Gungame, Surf osv) er det bare å si ifra så kan dette ordnes En Global Offensive server hadde vært interessant. Hadde sikkert tatt en tur innom selv om jeg er nybegynner i CS Lenke til kommentar
42 Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Bump. Blir ensomt å spille alene. Kanskje blir det en Global Offensive server når det kommer ut? Om noen vil spille et spesielt spillmodus (Gungame, Surf osv) er det bare å si ifra så kan dette ordnes En Global Offensive server hadde vært interessant. Hadde sikkert tatt en tur innom selv om jeg er nybegynner i CS Satte nettopp opp en GO server faktisk :3 For øyeblikket er det Classic Competitive som gjelder, bare å ta deg en tur innom. Det er boter der som fyller opp serveren om det mangler spillere. IP: 62.67.42.85:27035 Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Bump. Blir ensomt å spille alene. Kanskje blir det en Global Offensive server når det kommer ut? Om noen vil spille et spesielt spillmodus (Gungame, Surf osv) er det bare å si ifra så kan dette ordnes En Global Offensive server hadde vært interessant. Hadde sikkert tatt en tur innom selv om jeg er nybegynner i CS Satte nettopp opp en GO server faktisk :3 For øyeblikket er det Classic Competitive som gjelder, bare å ta deg en tur innom. Det er boter der som fyller opp serveren om det mangler spillere. IP: 62.67.42.85:27035 Stillig. Tar sikkert en tur innom i morgen Lenke til kommentar
42 Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Bump. Blir ensomt å spille alene. Kanskje blir det en Global Offensive server når det kommer ut? Om noen vil spille et spesielt spillmodus (Gungame, Surf osv) er det bare å si ifra så kan dette ordnes En Global Offensive server hadde vært interessant. Hadde sikkert tatt en tur innom selv om jeg er nybegynner i CS Satte nettopp opp en GO server faktisk :3 For øyeblikket er det Classic Competitive som gjelder, bare å ta deg en tur innom. Det er boter der som fyller opp serveren om det mangler spillere. IP: 62.67.42.85:27035 Stillig. Tar sikkert en tur innom i morgen Har en del problemer med en plugin som gjør at noen våpen ikke fungerer, og hvilke gamemode som skal brukes er ikke helt bestemt ennå :/ Akkurat nå er det deathmatch på de_dust2 Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Kommer sikkert innom i løpet av morgendagen (hvis jeg husker det) Lenke til kommentar
42 Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Kommer sikkert innom i løpet av morgendagen (hvis jeg husker det) Nice Beklager alle endringene, serveren er nå Arms Race på de_dust2, IP'en finner du i signaturen min. Lenke til kommentar
42 Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Lukker tråden, serveren endres hele tiden. Siden den gang har den gått fra CS: GO til TF2 for så å legges ned, gidder ikke mer ettersom at ingen spiller der. Beklager alle endringene :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå