Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Subwoofer pakke

Anbefalte innlegg

hei, lurte litt på om noen kunne hjelpe meg. blandt annet med å sette opp en liste/subwoofer pakke til rundt 7-8k

Har et par krav, jeg skal ha 2 x 12" innstallert i boksen i og med at jeg ikke gidder å lage det selv.

Anbefalningene og pakkene er noe jeg blir å vurdere til da jeg skal ha meg bil til neste året, lurt å planlegge tidlig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, noen pakke er det jo ikke, for det er ingen forsterker med der, og så er det bare møkk....

Trådstarter bør først finne ut hvilken bil han skal ha, og hva som evt er i bilen fra før, før han begynner å kjøpe noe.

Pioneer og alpine er bra på spillere. Mosconi og Audison er best på forsterkeren. Didital Design og Ground Zero er bra på sub. Focal, morel, seas, polk og audio system er bra på høyttalere. Så da har du jo litt å kikke på i mellomtiden ihvertfall ;)

Det finnes selvfølgelig flere merker som er bra, men også mye man bør styre unna. A/D/S, fence, boss, og boschman er stort sett bare møkk, og Rockford koster mye mer enn det smaker, så styr unna dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...