Dally Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 En jenta sa til meg Heey...Sweet lady would you be my sweet love for a lifetime I'll be there when you need me just call and receive me Now any other day I would play it cool But I ant now cause I want you See I'm hooked on how you flex your style and I wanna ta :-? kan noen skrive til norsk? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 En jenta sa til meg Heey...Sweet lady would you be my sweet love for a lifetime I'll be there when you need me just call and receive me Now any other day I would play it cool But I ant now cause I want you See I'm hooked on how you flex your style and I wanna ta :-? kan noen skrive til norsk? jada: Det betyr: Hei søte dame vil du bli min søte kjærlighet hele livet? Jeg er der når du trenger meg, bare ring meg og motta meg. Nå eller en annen dag, bare spill kul (elns:p) Men jeg vil du skal se jeg er med på hvordan du har så fleksibel stil og jeg vil ta.... WTF? det var litt rart.. vakke så god oversetting heller.p Anyways.. np Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 En jenta sa til meg Heey...Sweet lady would you be my sweet love for a lifetime I'll be there when you need me just call and receive me Now any other day I would play it cool But I ant now cause I want you See I'm hooked on how you flex your style and I wanna ta :-? kan noen skrive til norsk? En jente sa hey sweet lady? Er det bare meg som føler at noe skurrer her..? Lenke til kommentar
Dally Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 En jenta sa til meg Heey...Sweet lady would you be my sweet love for a lifetime I'll be there when you need me just call and receive me Now any other day I would play it cool But I ant now cause I want you See I'm hooked on how you flex your style and I wanna ta :-? kan noen skrive til norsk? jada: Det betyr: Hei søte dame vil du bli min søte kjærlighet hele livet? Jeg er der når du trenger meg, bare ring meg og motta meg. Nå eller en annen dag, bare spill kul (elns:p) Men jeg vil du skal se jeg er med på hvordan du har så fleksibel stil og jeg vil ta.... WTF? det var litt rart.. vakke så god oversetting heller.p Anyways.. np Takk 8) men men.. jeg er ikke damen :-? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Dally... du er den norske Ali G! Du skriver så kult! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Love is in the air thomas, har det blitt no på deg da? (FlTTE) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Love is in the air thomas, har det blitt no på deg da? (FlTTE) L L Du er ikke gamle karen assa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå