appelsinbrus Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 Nytt problem! (Våger meg til å poste det her, fikk så god hjelp sist gang ) Er i ferd med å lage en norsk variant av firmasiden, men kom borti et problem - søkefeltet til høyre blir plutselig nederst på siden når man klikker på linken til kontaktskjemaet. Her er siden: http://noimaspraktjenester.com/ På fremsiden ser man søkefeltet, men om man trykker på "Kontakt oss osv"-linken kommer søkefeltet plutselig nederst på siden. Noe forslag til hvorfor dette skjer? Jeg bruker jo samme innstillinger som på den engelske siden, så skjønner ikke helt hvorfor dette problemet bare dukker opp på den ene siden. Lenke til kommentar
agm Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 På forsiden ligger søkefeltet (#primary) inni #main. På kontaktsiden ligger #primary derimot utenfor #main, og da blir det trangt om plassen. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 29. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg kan ikke så mye om dette her at jeg aner hvordan man kan fikse det, serru.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå