Trondster Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Sånn bortsett fra at trådstarter allerede har kjøpt kamera, mener du? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Sånn bortsett fra at trådstarter allerede har kjøpt kamera, mener du? Er vel heller det at objektivet med bakdeksel uten elektronikk er dyrere ... Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Hah! Godt observert. Får se hva det blir til. Det sies vell at de beste bildene nødvendigvis ikke tas med lav brennevidde, eller er det omvendt? Har kun et 8GB SanDisk-kort (Class 10, 95mbps) så spent på hvor mange bilder det holder. Endret 26. juli 2012 av Joachim Vadseth Lenke til kommentar
jonash92 Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Sånn bortsett fra at trådstarter allerede har kjøpt kamera, mener du? nettop på grunn av 14/2.5 koster det samme med gf3 som uten anbefalt jeg den pakken. gf3 og 14/2.5 er også et fint lommekamera når em-5 er for stort å ta med. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 26. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Jeg er desverre slik at jeg velger design fremfor praktikaliteter og funksjonalitet , så hadde nok valgt M5-en uansett Men ja, noen andre kan jo ha bruk for GF3-en. Har bestilt meg en sånn firkanta solblender til 12-50-en fra eBay nå Ikke orginal tho. Kanskje jeg skal endre tittel? "JEG HAR KJØPT MEG VERDENS MEST SEXY SYSTEMKAMERA!" :) Endret 26. juli 2012 av Joachim Vadseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå