NrNine Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Hei og hopp! Dette kommer ikke til å bli noen ultimat informasjonstråd akkurat, men jeg ønsker å gjøre folk som har ett forhold til denne japanske tegneserien oppmerksom på denne tittelen, om dere er like lite oppmerksomme som meg Personlig, holdt den på å gå meg hus forbi helt til jeg ved en tilfeldighet kom over informasjon om spillet (husker ikke hvor). Spillet kommer til å følge handlingen i serien opp til ett visst punkt, gameplayet virker, utifra de youtube videoer jeg har sett, å være i samme gate som Azuras Wrath/Lollipop Chainsaw/God of War etc. Alle hovedfigurene i serien skal være spillbare. Er selv en stor fan av One Piece, og spillet ser rimelig morsomt ut så det ble forhåndsbestilt tvært og med en gang. Lager denne posten i "Sony" delen av forumet da spillet er PS3 eksklusivt. Europeisk release er satt til 21.September 2012 Usikker på hvilke norske forhandlere som kommer til å ta inn spillet, men jeg bestilte hværtfall på gamezone. Trailer og gameplay video av spillet: http://www.youtube.com/watch?v=GPGaDdkT3bg *Videoen er en trailer fra den japanske versjonen. Den vestlige versjonen kommer såklart til å ha engelsk tekst og såvidt jeg vet japansk lyd/stemmer, og sannsynligvis mulighet for engelsk (uten at jeg er 100% sikker på dette) Endret 23. juli 2012 av NrNine Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Noen som har hørt noe om det blir gitt ut i "EU" regionen? Trodde at Namco Bandai kom til å ha en fin rekke med titler på sommeren - Tales of Graces f og Pirate Musou ihvertfall. Men har ikke fått høre noe mer om datoer eller format. Med andre ord - ligger releasen på et kontor hos Sony nå? Har skjedd før akkurat det.. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Nå er jeg neste ikke sikker på om jeg skjønner hva du mener, men som jeg nevnte i førsteposten har spillet europeisk release 21.September. Jeg har allerede bestilt mitt på gamezone.no Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Oi! Kan ikke lese, vet du.. Men det er fint. Kanskje Namco Bandai Europa har fått ut fingeren allikevel. Hørte at Nord-Amerika får kun en digital release - og det bliri det ikke i EU. Så da dreier det seg kanskje om en digital/disc release samtidig. Og det betyr normalt å engasjere Sony i tre hundre og femti ledd... Så jeg var litt bekymret for at det ville ta veldig lang tid. ..Håper de fortsetter med trenden fra Naruto spillene på oversettelsene - at du kan velge språk på tekst og snakking om hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå