Gå til innhold

One Piece: Pirate Warriors, Ps3 spillet basert på Animen/Mangaen "One Piece"

NrNine

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Dette kommer ikke til å bli noen ultimat informasjonstråd akkurat, men jeg ønsker å gjøre folk som har ett forhold til denne japanske tegneserien oppmerksom på denne tittelen, om dere er like lite oppmerksomme som meg :p

Personlig, holdt den på å gå meg hus forbi helt til jeg ved en tilfeldighet kom over informasjon om spillet (husker ikke hvor).

Spillet kommer til å følge handlingen i serien opp til ett visst punkt, gameplayet virker, utifra de youtube videoer jeg har sett, å være i samme gate som Azuras Wrath/Lollipop Chainsaw/God of War etc. Alle hovedfigurene i serien skal være spillbare.

Er selv en stor fan av One Piece, og spillet ser rimelig morsomt ut så det ble forhåndsbestilt tvært og med en gang.

Lager denne posten i "Sony" delen av forumet da spillet er PS3 eksklusivt.

Europeisk release er satt til 21.September 2012

Usikker på hvilke norske forhandlere som kommer til å ta inn spillet, men jeg bestilte hværtfall på gamezone.

Trailer og gameplay video av spillet:

http://www.youtube.com/watch?v=GPGaDdkT3bg

*Videoen er en trailer fra den japanske versjonen. Den vestlige versjonen kommer såklart til å ha engelsk tekst og såvidt jeg vet japansk lyd/stemmer, og sannsynligvis mulighet for engelsk (uten at jeg er 100% sikker på dette)

Endret av NrNine
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Noen som har hørt noe om det blir gitt ut i "EU" regionen? Trodde at Namco Bandai kom til å ha en fin rekke med titler på sommeren - Tales of Graces f og Pirate Musou ihvertfall. Men har ikke fått høre noe mer om datoer eller format. Med andre ord - ligger releasen på et kontor hos Sony nå? Har skjedd før akkurat det..

Lenke til kommentar

Oi! :D Kan ikke lese, vet du..

Men det er fint. Kanskje Namco Bandai Europa har fått ut fingeren allikevel. Hørte at Nord-Amerika får kun en digital release - og det bliri det ikke i EU. Så da dreier det seg kanskje om en digital/disc release samtidig. Og det betyr normalt å engasjere Sony i tre hundre og femti ledd... Så jeg var litt bekymret for at det ville ta veldig lang tid.

..Håper de fortsetter med trenden fra Naruto spillene på oversettelsene - at du kan velge språk på tekst og snakking om hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...