sidiusn Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) satt og spillte psp. når jeg skvetter til når avast går berserk og sier steamservice.exe er et virus. da kicker paranoian in. og jeg googlet ser alle sier det er false positive men..den sier at filen er i [ c:/program files [86x]/ common files/steam er det noen som vet noe om dette? avast version. 120723-2 sikker ikke noe men e litt over friskt paranoid når det gjelder virus kjørte også malwarebytes og den fant ikke noe. Endret 23. juli 2012 av sidiusn Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) satt og spillte psp. når jeg skvetter til når avast går berserk og sier steamservice.exe er et virus. da kicker paranoian in. og jeg googlet ser alle sier det er false positive men..den sier at filen er i [ c:/program files [86x]/ common files/steam er det noen som vet noe om dette? avast version. 120723-2 sikker ikke noe men e litt over friskt paranoid når det gjelder virus kjørte også malwarebytes og den fant ikke noe. Mye rart Avast reagerer på om dagen, ingenting å bekymre seg over. Jeg har den også på samme lokasjon som deg. Endret 23. juli 2012 av Icedragon520 Lenke til kommentar
sidiusn Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 ok takker og bukker for svar. ganske så nervøs en stund. rart den plutselig bestemte seg for å reagare nå midt på natta... Lenke til kommentar
fenele Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Litt avsporing. Men har du vurdert å bytte AV? Bytta selv fra Avast/AVG til MSE for mange år siden. Lenke til kommentar
sidiusn Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 har vudert det ganske mange ganger ja. men har hatt avast i gud vet hvor mange år og den har holdt meg trygg, samt med litt bevist surfing/nedlastninger så har det gått bra. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Fordelen med MSE er at du innstallerer det og setter på eventuelt realtime scan, schedule scan og lignende, lukker programmet og lar den leve sitt eget liv uten å plage deg noe mer. Med Avast/AVG og andre virusprogrammer var det hele tiden mas om et eller annet, oppdateringer, "trusler" o.l. Tar opp minimalt med ressurser også. Du burde teste det ut hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå