overLoad Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Når det gjelder Siemens så er det garantert ingen her som har mer peiling enn Molna. Det skal du ha! Peiling på telefoner det har han virkelig, men peiling på markedsandelen til Siemens det har han ikke Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Markedsandeler kan fort snu seg. T610 har visstnok snudd opp ned på markedsledende merke. Sony Ericsson tjener fett på T610 og jeg tipper SX1 vil gjøre det samme for Siemens såfremt den holder hva specs'ene lover. Håper bare at utsettelsene resulterer i et bunnsolid produkt og at ikke grunnen til at vi sitter og venter nå er at Siemens skal bundle masse jallaprogrammer og tetris etc. Jo lenger de venter jo mindre fresh, holdbar og nyskapende blir SX1. ..og den skulle hatt touchscreen. Da hadde den vært potensielt perfekt. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 ..og den skulle hatt touchscreen. Da hadde den vært potensielt perfekt. Skulle den vært perfekt så må den ha Babe Controll. Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 sjursen: touchscreen hadde ikke hatt noen mening på SX1, og det ville gjort displaye mye dårligere (blassere farger osv). SX1 har funksjonstaster som funker i forhold til objekter på displayet, det er nok en bedre løsning Apropos software/spill... SX1 leveres med Mozzie, et virtuelt 3D-spill som nettopp ble kåret til beste mobil-spill. Det er et javaspill som bruker kameraet og er ganske nyskapende greier... Kommer nok flere slike spill senere :-) Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Babecontrol ja.. det har du ikke i mobilen.. Ang touchscreen.. Touchscreen åpner muligheter som små kontrolltaster eller joysticks ikke har og ville hatt god mening hvis SX1 hadde vært laget for touchscreen. Ville heller hatt blasse farger og touchscreen enn normale farger uten. Hva med Motorola A920's skjermløsning? Har liten erfaring men Motorola A920 har touchscreen og ser ikke blass ut av de få bildene jeg har sett. Er det noen god grunn til at mobilprodusentene ikke bruker OLED-skjermer? Dyrt? Det må da være fremtiden.. OLED og touchscreen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Ang touchscreen.. Touchscreen åpner muligheter som små kontrolltaster eller joysticks ikke har og ville hatt god mening hvis SX1 hadde vært laget for touchscreen. Touchscreen hører ikke hjemme på en mobil. Er utrolig mye bedre å navigere en mobil/dings med knapper, enn å måtte bruke begge hendene for å presisjons-trykke rundt på skjermen. Touchscreen i tillegg til vanlig navigasjon hadde gått an, men en telefon der touchscreen er "standard" måten å navigere på ville bare vært tull. Det mest irriterende med pocket PC-en min er at jeg er nødt å bruke pennen/fingen for å navigere. Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Kommer litt an på hvilken bruker en er så det blir vel en smakssak. Både fordeler og ulemper med touchscreen vs taster. Mulighetene øker betraktelig med tuchscreen. Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Blir noe annet med touchscreen på den mobilen der som ikke har taster og er utstyrt med et større display. Når det gjelder f.eks spill er touchscreen ikke å foretrekke. P800 er ubrukelig til annet enn brettspill, siden den ikke engang har noen navigeringstast (slik den Motorola-mobilen du postet har). Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Spill er ikke så viktig for meg. Mange muligheter og høy funksjonalitet er for meg mye viktigere. Hmm. Kan en bruke 3G telefoner i norge? Motorola A920 ser unektelig snacks ut. Skal visstnok kunne spille film i widescreen samt ha GPS. Noen som har peil på hva som vil funke med 3G og hva ikke? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Om telefonen kun støtter 3G, og ikke GSM kan den ikke brukes i Norge i det hele tatt... Og å spille film i widescreen, det kan P800 også... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 seriøst gutta!!! :x hvis man har tuchscreen er man jo nødt å vaske den annen hver dag og det er f**n meg plagsomt!!! :!: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 seriøst gutta!!! :x hvis man har tuchscreen er man jo nødt å vaske den annen hver dag og det er f**n meg plagsomt!!! :!: Jaha :?: Lenke til kommentar
levlex Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Tror nok det er meningen at man skal bruke den pennen som er på baksiden av telefonen, og ikke fingrene. :wink: . Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Tror nok det er meningen at man skal bruke den pennen som er på baksiden av telefonen' date=' og ikke fingrene. :wink: Jeg har også en viss feeling av den el. de stylus(ene) som følger med ikke er til pynt... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 blir dritt alikevel! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg har også en viss feeling av den el. de stylus(ene) som følger med ikke er til pynt... Det er en av grunnene til at touchscreen er så utrolig upraktisk. Må dra frem den pokkers pennen hver gang jeg skal bruke PDA'en. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Det er en av grunnene til at touchscreen er så utrolig upraktisk. Må dra frem den pokkers pennen hver gang jeg skal bruke PDA'en. blingggg..........!!! du traff jackpotten der ja! 8) det er plagsomt som bare det så man ender opp å bruke fingeren som kan ha vært i smøret, hårsjampoen, eller rompa :wink: for den del! ------------------------------------------------------------------------------------------------------- imot penn og touchscreen! Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Hvordan ser resten av mobilen din ut da? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå