sjursen Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Lite nytt om SX1 i det siste.. Noen som har noe info om når denne kommer for salg? Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Forhåpentligvis sent denne måned eller i oktober en gang.. sistnevte er vel det mest sannsynlige virker det som... Lenke til kommentar
Trio Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 :o for noen måneder siden var den ventet i slutten av august.Man kan aldri stole på disse mobil selskapene Lenke til kommentar
levlex Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Tror det har med at Siemens begir seg ut på noe helt nytt ved å begynne med Symbian. Litt rart igrunn, men når man tenker over det så virker det helt naturlig. P800 og 7650 brukte jo også måneder på å komme seg ut på markedet. Ingen tvil om at det er et stort sprang for et selskap fra egendefinerte OS til Symbian. Lenke til kommentar
chagall Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 tipper det blir februar/mars... Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Forhåpentligvis ikke så lenge, men SX1 er foreløpig utsatt til november Lenke til kommentar
levlex Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 What??? Er du sikker på det? Har du snakket med Siemens? . Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 hmm håper den kommer snart,hvis den ikke kommer snart kan det jo hende at den blir litt utdatert med tanke på den ble lansert i mars Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Nå går det ikke ann å nekte for at sx1 har et visst "neonode" preg... Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Fortsatt stor forskjell på 5 måneder (November) og 15 måneder :smile: Og SX1 kommer garantert, mens Neonode er vel lagt helt på is virker det som... Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 I all oppriktighet så bør det vel sies desember nesten. På forumet til siden molna driver så sier den originale kilden november/desember, mens molna sier end of november får håpe den kommer før jul, iallefall for siemens del... julesalget er fint å få med seg.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 så sier den originale kilden november/desember, mens molna sier end of november Originale kilden, hva babler du om? Kilden min er den som har mest ansvar for SX1 nede i Munchen, du finner ingen bedre kilde enn den personen :wink: Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 vel, fyren som starta threaden du sier end of nov, han sier nov/des med tanke på hvor forsinket den allerede er og hvor mange ganger den er blitt utsatt så bør man anta at desember er datoen iallefall her i norge. først var det juni, så juli, så august, så september, så oktober, så nå nov/des, skjønner du hvor jeg vil hen?=P midten av juni var vel den originale release datoen som ble satt, am I right? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 du sier end of nov, han sier nov/des med tanke på hvor forsinket den allerede er og hvor mange ganger den er blitt utsatt så bør man anta at desember er datoen iallefall her i norge. først var det juni, så juli, så august, så september, så oktober, så nå nov/des, skjønner du hvor jeg vil hen?=P Skal vi ikke heller bare høre på det molna sier, han har faktisk ganske god peiling når det gjelder siemens. Dessuten har SX1 ikke blitt forsinket så mange ganger... Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 superoptimist cnil?=P jeg er ikke supporter av noen som helst mobilprodusent, jeg er bare realist jeg Lenke til kommentar
levlex Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Når det gjelder Siemens så er det garantert ingen her som har mer peiling enn Molna. Det skal du ha! Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Å ha greie på siemens mobiler og siemens release dates er to vidt forskjellige ting dog Molna skal vel ikke ha skylda for at kildene hans gir han feil release dates hele tida, husker bestemt han har sagt den skulle komme i august, så i september, så i oktober, så nå i sent november! ikke skyt meg fordi jeg betviler at den er her før til jul Lenke til kommentar
levlex Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Når det gjelder Siemens så er det garantert ingen her som har mer peiling enn Molna. Det skal du ha! Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Å ha greie på siemens mobiler og siemens release dates er to vidt forskjellige ting dog Molna skal vel ikke ha skylda for at kildene hans gir han feil release dates hele tida, husker bestemt han har sagt den skulle komme i august, så i september, så i oktober, så nå i sent november! ikke skyt meg fordi jeg betviler at den er her før til jul Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 du sier end of nov, han sier nov/des midten av juni var vel den originale release datoen som ble satt, am I right? Spiller det egentlig noen rolle om det er slutten av november eller desember? Det er uansett bare en antatt lanseringstidspunkt for Siemens og det kan bli både før og senere. Har min info fra SX1 produktsjef i Tyskland. Burde være en troverdig kilde... Mulig han andre har samme kilde, men at det ble justert litt da jeg spurte han idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå