Gå til innhold

Siemens SX1, når tilgjengelig?

sjursen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det har med at Siemens begir seg ut på noe helt nytt ved å begynne med Symbian. Litt rart igrunn, men når man tenker over det så virker det helt naturlig. P800 og 7650 brukte jo også måneder på å komme seg ut på markedet. Ingen tvil om at det er et stort sprang for et selskap fra egendefinerte OS til Symbian.

Lenke til kommentar

I all oppriktighet så bør det vel sies desember nesten.

På forumet til siden molna driver så sier den originale kilden november/desember, mens molna sier end of november

får håpe den kommer før jul, iallefall for siemens del...

julesalget er fint å få med seg..

Lenke til kommentar

vel, fyren som starta threaden

du sier end of nov, han sier nov/des

med tanke på hvor forsinket den allerede er og hvor mange ganger den er blitt utsatt så bør man anta at desember er datoen iallefall her i norge.

først var det juni, så juli, så august, så september, så oktober, så nå nov/des, skjønner du hvor jeg vil hen?=P

midten av juni var vel den originale release datoen som ble satt, am I right?

Lenke til kommentar

med tanke på hvor forsinket den allerede er og hvor mange ganger den er blitt utsatt så bør man anta at desember er datoen iallefall her i norge.

først var det juni, så juli, så august, så september, så oktober, så nå nov/des, skjønner du hvor jeg vil hen?=P

Skal vi ikke heller bare høre på det molna sier, han har faktisk ganske god peiling når det gjelder siemens. Dessuten har SX1 ikke blitt forsinket så mange ganger...

Lenke til kommentar

Å ha greie på siemens mobiler og siemens release dates er to vidt forskjellige ting dog

Molna skal vel ikke ha skylda for at kildene hans gir han feil release dates hele tida, husker bestemt han har sagt den skulle komme i august, så i september, så i oktober, så nå i sent november!

ikke skyt meg fordi jeg betviler at den er her før til jul ;)

Lenke til kommentar

Å ha greie på siemens mobiler og siemens release dates er to vidt forskjellige ting dog

Molna skal vel ikke ha skylda for at kildene hans gir han feil release dates hele tida, husker bestemt han har sagt den skulle komme i august, så i september, så i oktober, så nå i sent november!

ikke skyt meg fordi jeg betviler at den er her før til jul ;)

Lenke til kommentar

midten av juni var vel den originale release datoen som ble satt, am I right?

Spiller det egentlig noen rolle om det er slutten av november eller desember? Det er uansett bare en antatt lanseringstidspunkt for Siemens og det kan bli både før og senere.

Har min info fra SX1 produktsjef i Tyskland. Burde være en troverdig kilde... Mulig han andre har samme kilde, men at det ble justert litt da jeg spurte han idag :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...