Geir Kristiansen Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Straumøya Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tre exponeringer for med fokus på å få frem mer detaljer i høylys og skyggepartier. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Vellykket! (Men litt større versjon savnes.) Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 flot solnedg. må prøve med HDR engang Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Ble bra dette NN. Fin bruk av HDR uten å trekke det for langt. Jeg ønsker også at du kunne legge ut større bilder-f.ek 2400 på langsia. Etter egen smak ville jeg ha unngått litt vegitasjon i forgrunnen, spesielt treet til venstre men det er jo litt smak og behag. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 tak for svaret vil prøve det, men har photoshop, må også kunne gøre det Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Kunne nok lagt det ut i 1800 x 1000 Piksler uten at for mange svakheter ville blitt avslørt Vanskelig med flere exponeringer og vegetasjon i bevegelse,... Burde vel også tatt bort mer vegetasjon foran. Får vel lese litt mer om fotointervaller, inndeling og samklangsformater,.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg