smøllj Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg sa: Ronkedompapp harduikke kuk? Til en Svenske og han sa bare hæ. Da sa jeg ikkesende fittemer iposten. Da sa han bare hæ igjen. Jeg sa det kjempefort da, så han ikke skjønte bæra. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Det er i alle fall skikkelig døsst å sønge me på`låta a, åssa kan du ikke teksta a, å så ære Nirrvana som speller`a! å trur du`ke`re bli dommere da, så er jo døsstn flenk tell å sønge å så ær`n kjekk å a! Setter på skikk-elig høyt a, å så sitter`n dær å mimer på fest`a! Ga folk skikkeli mimer-noia på fylla, fy for en laban ass Hørte at`n skreiv tekster ei stønn å a. Blei bare så vi kalt`n Trusegøtt`n ei stønn her i det stille`a Han datt fort av ass, nårr vi are gjekk over tell å bynte på korla å shitazz. Gøtt`n skalv jo nårr vi gnidde korla`n på pikken tell hverranre vett. Skjønntikke han vell at gøtta får mye blo` tell pikken me korla på glans`n a vett. .................. Det er en true story, mer eller mindre. Hvor jeg befinner meg i den kan du få lov til å gjette. Endret 23. juli 2012 av 501 Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Steike for KORLA altså folkens. Den var ikke lett å rulle ut og stave uten å ha prøvd kokain selv. haha Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 HAHAHA. Æ få itt opp bille dett asskiz. Husk dette er dummetråden. G-strengen, om du vil Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Bedre med ett troll i tråden enn busemenn på duken Jeg får vel si som trusegutt sa; her går grensesporet. Ingen som vil leke uansett. Endret 23. juli 2012 av 501 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) . Endret 20. august 2012 av Psykake 3 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 "Vil du gifte deg med meg". Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 "Er du 24 år? Hahahaha nei da kan jeg IKKE snakke med deg! Du er jo snart i overgangsalderen!" Vel var full. Selv om det var ei jente jeg hadde fått god tone med (tror jeg iallefall, men når jeg er full så mener jeg at jeg er verdensmester i alt), men da jeg fikk vite hvor gammel hun var så sa jeg det :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå