Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg er i ferd med å bli gal

Hexafix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke mentale problemer som en psykolog kan gjøre noe med da det er det miljøet rundt meg som er galt og det er en stund siden jeg begynte å få problemer med å takle det men nå har jeg problemer med å takle problemene jeg har fått ved å takle et vanskelig miljø over lenger tid.

Lenke til kommentar

Det er ikke mentale problemer som en psykolog kan gjøre noe med da det er det miljøet rundt meg som er galt og det er en stund siden jeg begynte å få problemer med å takle det men nå har jeg problemer med å takle problemene jeg har fått ved å takle et vanskelig miljø over lenger tid.

Er det mer angst du tenker på?

Endret av thypthon^
Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke angst i utgangspunktet. Men angsten er sporadisk og blir sterkere hver gang jeg får anfall.
Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke angst i utgangspunktet. Men angsten er sporadisk og blir sterkere hver gang jeg får anfall.

Råder deg slo i bordet hos legen og kreve at du får hjelp, eller så får du en god bekjent eller familiemedlem til å hjelpe deg evnt. (Eller bytte lege etc). Men, du burde kontakte den DPS også, de har nok mye peiling på det uansett om det ikke skulle være mentalt. (Noe symptomer til noe underliggende etc). BTW, her er det plass for hva du tenker på. Slo deg løs! :)

Lenke til kommentar

Jeg går snart inn i mitt tredje døgn uten søvn og jeg sliter med å holde balansen selv om jeg ikke er full.

Du kan jo bare prøve ringe 116 123 for å høre hva de har å si. :)

http://www.mentalhel...hjelpetelefonen

Bare jeg finner igjen batteriet til mobilen. Er det gratis?

Men hvorfor bruker dem ikke e-post eller skype som jeg er mest tilgjengelig på? Telefon begynner å bli gammeldags.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...