Andzel Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Hei! Nå er jeg spent her! Er det noen som veit om noen skrekkspill? Ikke Dead Space osv, men av Indie spill eller mods til half-life, crysis, doom 3 osv osv? Har sett på nette og det finnes en del skremmende spill, men har dere noe som jeg kanskje ikke har kommet over? Vanlig spill også, men helst ikke nevn, HL serien, Doom serien osv som er kjente. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Uten tvil, eller tidligere spill fra samme utvikler. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Spilt dem, penumbra osv ^^ Lenke til kommentar
Jorgny Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Hvis du har amnesia, anbefaler jeg sterkt å prøve å finne noen gode custom stories noen av dem er nesten like bra som selve spillet, og det kommer stadig ut noen nye. Awakening to shattered life og tenebris lake er 2 jeg kommer på i farta. Og sånn ellers, det har kommet et lite indie spill som heter slender. det er gratis å laste ned og helt jævlig å spille. Også har jeg hørt at fear 1 er bra, men har ikke spillt det noe selv. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Må da være flere på dette forumet som veit om flere? Tror jeg har prøvd noen av de du nevner men får sjekke! Takker for tipset! Fear spillene har jeg spilt og 2ern og 3ern er elendige, men 1ern er grei, er ikke så mye skrekk og jeg viste på en måte når ting skjedde ^^. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Sjekk ut Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Slender. Spillet er gratis, og jeg SKREK OG SKREK OG SKREK de første gangene jeg spilte, men nå hadde jeg også lest om Slenderman på forhånd. Arma 2; day z kan kanskje også være noe hvis du liker zombier. Ellers er silent hill å anbefale på alle punkter, spesielt silent hill 2! Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Anna er jo bra, har prøvd det. ER verdt det for de som ser etter skrekkspill! Pluss http://www.indiedb.com/games/paranormal Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Er ikke Anna ett spill som omtrent kun er å få i japan? Lenke til kommentar
MDD Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Lone Survivor er et indiespill som skal være skummelt. Jeg har ikke somlet meg til å spille det enda, men TotalBiscuit holdt på å daue når han spilte det Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Er ikke Anna ett spill som omtrent kun er å få i japan? Nei, du finner det på nette. Beklager seint svar. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg har Amnesia: The Dark Descent og lurer på hvordan man får Justine Pack? Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 23. september 2012 Forfatter Del Skrevet 23. september 2012 Noen som har noen flere ideer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå