Gå til innhold

[Løst] Spørsmål angående redigering av film (GoPro HD2) i FCE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste du mitt innlegg som ligger under ditt??

Gjetter på at du som meg har kjørt firmwareoppdatering av Hero2. Og at problemene er relatert til dette??

For min del var sa jeg oppgraderte til siste firmware problemene begynte. Avid Studio som jeg bruker bare tryner. Ingen spesielle feilmeldinger. Andre videoer filmet med Hero2 før firmwareoppdatering går som smurt.

Merkelig at ikke flere enn meg og deg reagerer på dette. Må da være flere i Norge og verden som har fått dette problemet.

Selv i interansjonale forum er det ingen løsning på dette (det jeg har lest)

Kjenner du deg igjen?

Runar

Endret av runar_ha
Lenke til kommentar

Leste du mitt innlegg som ligger under ditt??

Gjetter på at du som meg har kjørt firmwareoppdatering av Hero2. Og at problemene er relatert til dette??

For min del var sa jeg oppgraderte til siste firmware problemene begynte. Avid Studio som jeg bruker bare tryner. Ingen spesielle feilmeldinger. Andre videoer filmet med Hero2 før firmwareoppdatering går som smurt.

Merkelig at ikke flere enn meg og deg reagerer på dette. Må da være flere i Norge og verden som har fått dette problemet.

Selv i interansjonale forum er det ingen løsning på dette (det jeg har lest)

Kjenner du deg igjen?

Runar

Har ikke oppdatert den nei, hvis det ikke er nyeste oppdsteringen innstallert da... Men godt å høre at jeg ikke er den eneste med det problemet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...