pinnsvin Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Hei! Finner ikke svar hverken hos gode gamle google eller hos lånekassen. Skal starte et internettstudie gjennom en høgskole i Norge men bor i utlandet - vet noen om jeg fortsatt har rett til stipend og eventuelt lån? På forhånd takk Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Såfremt du fyller de personlige vilkårene for å få studiestøtte (norsk statsborger eller utenlandsk statsborger med tilknytning til Norge), studiet er støtteberettiget, og du fyller vilkårene studiestedet setter for å følge undervisning skal du kunne få støtte uavhengig av hvor du oppholder deg. Lenke til kommentar
fb60 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Såfremt du fyller de personlige vilkårene for å få studiestøtte (norsk statsborger eller utenlandsk statsborger med tilknytning til Norge), studiet er støtteberettiget, og du fyller vilkårene studiestedet setter for å følge undervisning skal du kunne få støtte uavhengig av hvor du oppholder deg. Hva med denne karen? http://www.aftenposten.no/okonomi/Flyttet-hjem-til-kjaresten-og-fikk-regning-pa-47000-kroner-6844091.html Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Såfremt du fyller de personlige vilkårene for å få studiestøtte (norsk statsborger eller utenlandsk statsborger med tilknytning til Norge), studiet er støtteberettiget, og du fyller vilkårene studiestedet setter for å følge undervisning skal du kunne få støtte uavhengig av hvor du oppholder deg. Hva med denne karen? http://www.aftenpost...er-6844091.html Svaret på spørsmålet ditt finner du hvis du leser artikkelen du linker til. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Husker den artikkelen, men hans sak er vel helt motsatt fra min - han fikk støtte til å studere i utlandet (som er endel mer penger) men bodde fortsatt i Norge. Jeg studerer i Norge men bor i utlandet. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå