BRETAGNE Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Moderators betingelser; Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Hatposter og uthenging av moderatorer fører til utestengelse. Implisitt betydning; Dyrk dine moderatorer. De er her for å opprettholde streng autoritet, ikke for å la debattanter politisk tale imot. Stenges en tråd, er dette oftest ubegrunnet. Om du er uenig i stengingen vil vi spamme din inbox ved å sende 16 identiske mail med venstrepropaganda. Rasjonelt kritiske spørsmål rettet mot moderator fører til utestengelse. Lenke til kommentar
BRETAGNE Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Mail sendt Mod; Evner døgenikten i sensurpanelet å komme med en rasjonell forklaring på hvorfor WARSAWAS tråder er stengt? Ei bedriver debattanten provokasjon. Ei bryter debattanten med regelverkets "paragraf" om skikk og bruk. Ei bedriver debattanten spammeri, da det er naturlig å skille de aktuelle tema. Mao, WARSAWA bryter ikke med en eneste "paragraf" i henhold til regelverket. Jeg registrerte at det ble gjort et tappert, dog særdeles dårlig, forsøk på argumentasjon for stenging. Men alt hva jeg så var bableri bygd på subjektive meninger omkring de aktuelle temaer. I et tappert forsøk på å gjøre seg vittig, så modden også sitt snitt til på en høyst infantil måte å kommentere politikeres surstoffmangel - hvilket gjør at denne dobbeltmoralist trosser sitt eget regelverk. Vil modden vennligst argumentere i forumets offentlighet for dette, eller tenker denne på nytt å spamme min inbox?? Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Da ble du utestengt. I 14 dager for brudd på regelen "respekter dine moderatorer". Du ble utestengt for godt fordi du har registrert to nick, noe som ikke er tillatt. Følgende brukere er utestengt: BRETAGNE PRAHA WARSAWA Samtlige av disse brukere er registrert 29. august 2003. BRETAGNE og PRAHA har postet fra samme IP-adresse. I følge Telenor er det snakk om samme abbonnement. Videre er samtlige brukernavn bynavn og med caps. Trenger jeg si mer? Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 I tillegg: Det er lov å lufte sine politiske meninger. Bevares! Men på dette forumet gjelder visse kjøreregler, og de skal følges. Hvis ikke blir det bare rot. Jeg regner med at "debattanten" som ordlegger seg i litt for kjente og standardiserte former (etter MIN mening) overholder trafikk_reglene_? Eller er vikeplikt, forkjørsrett, fartsgrenser og bruk av bilbelte ting som får vedkommende til å se rødt? Har vedkommede vurdert at det språket som her forevises bærer sterke preg av innpodede og dikterte "standarder"? Hvordan kan vedkommende da beskylde andre for å være statsdikterte? Kjenner man personene disse beskyldningene rettes mot? Er dette saklig, fornuftig politisk debatt i debattantens hode? Det er meg en gåte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg