Katrinese Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Jeg kan minimalt om data og er desperat etter å finne en ny en nå. Vil helst ikke bruke mer enn 7000,-. Litt mer kan gå dersom jeg finner en jeg virkelig liker. Den burde: -Være liten og nett -Relativt rask (blir lett utålmodig når det går tregt) -Det kommer ikke til å ligge annet enn noen dokumenter og noen bilder + Photoshop på den (skal ikke bruke Photoshop til noe annet enn veldig enkel redigering av bilder) -Kommer ellers til å blir brukt til skolearbeid, surfing på nettet og litt film titting. Ellers er jeg lite sær, utenom at den burde se OK ut, og jeg skal ikke ha Mac. Også burde det være et merke som er litt brukt i utlandet da jeg skal studere utenlands i mange år, slik at det burde være mulig å få den reparert der dersom det er krise. Noen som kan hjelpe? Endret 23. juli 2012 av Katrinese Lenke til kommentar
Katrinese Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Glemte selvfølgelig at det burde være god batteritid slik at jeg slipper å dra med med laderen hver eneste skoledag:) Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 http://www.prisjakt.no/product.php?p=1207823 noe slikt du tenker på? 13.3", grei ytelse og utseende og betteritid med wlan påskrudd på over 5 timer. Et relativt seriøst sted å lese litt tester osv er www.notebookcheck.net Greit for å sjekke faktisk batteritid osv, da produsentene selv oppgir vel optimistiske tider. Lenke til kommentar
Katrinese Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 tusen takk:) Kom gjerne med flere forslag:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå