MacNeil Skrevet 23. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2012 Da var tiden kommet for en liten oppgradering på grafikksiden. Har det siste 1½ året brukt 6950 i CrossFire men for et par måneder siden tatt ut det ene kortet grunnet min frustrasjon til microstutering. Planen var da å få tak i et enkelt kort som skal klare å kjøre det meste på nokså høy grafikkinstilling. (1080p) Har kikket litt på HD 7970 og GTX 670. Har hørt at det ikke er noen vits i å betale de ekstra kronene for en 680 siden det bare er snakk om 5% økning. Noen rett meg om jeg har feil Det er da spesielt disse to jeg har kikket på: HD 7970 & GTX 670 Om noen har noen andre anbefalinger så kom med det, har ikke helt bestemt meg enda. Spill som skal spilles: Battlefield 3, Arma 2, Just Cause 2 og mange andre ikke fullt så krevende spill. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 25. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2012 Gå for 670. Du får ikke bedre kort til den prisen. Leiter du litt rundt finner du sikkert et par tråder om hvilken produsent du burde gå for Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 25. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2012 Asus GTX670 DCII er etter min mening det beste kortet. Så og si lydløst er det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå