chh1ll Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg og min bedre halvdel vil reise i slutten av august. Vi er begge 22 år og er ikke på utkikk etter partyparty, bare slappe helt av i en uke. Er på utkikk etter et hotell der du ikke trenger å gå ut porten i løpet av uka. All inclusive, gjerne med tennis, litt golf, stort bassengområde, biliard etc. Helst uten kids men inget krav. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Azila Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Du skriver ingenting om budsjettet ditt, men om du vil ha bra standard så synes jeg at Doryssa Seaside Resort i Samos (Hellas) er perfekt om man vil slappe av. De har tennisbane, men jeg er usikker på golf. De har all inclusive, strand rett ved hotell/bungalow, basseng, ringeknapp til baren på trærne, og så og si ingen småbarn pga stranda er noe dyp med en gang man går uti. Lenke til kommentar
chh1ll Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Budsjett er ikke helt spikret, men siden det bare er oss to og vi ikke skal så mye annet en å være på hotellet å slappe av kan det gjerne koste noen kroner slik at det blir ekstra bra Doryssa Seaside Resort så bra ut kom gjerne med flere tips Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Vi var i Icmeler i Tyrkia i Juni på Hotell Aqua. All inclusive med ganske bra mat og service. Koselig liten by med lav partyfaktor, og ypperlig for å slappe av. Startour har dette hotellet i sitt program. http://www.hotelaqua.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå