arnti123 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) hei jeg vil kjøpe en ny fotball. men jeg greier ikke fine ut om ka fotball jeg vil ha. jeg vil ha en god ball som varer lenge. å vilge fotbal ambefaler dere? Endret 23. juli 2012 av arnti123 Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg anbefaler den runde typen! Drillo liker lange flate baller, men det synes ikke jeg er noe særlig. Lenke til kommentar
arnti123 Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 det ska ver en runde tyben Lenke til kommentar
arnti123 Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 det skal ver en runde ball Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Vet ikke om du har kjøpt fotball men her er ihvertfall min anbefaling. Jeg vet ikke hvilken prisklasse du har forespeilet deg, men jeg vil anbefale deg adidas sin champions league ball! Disse er rådeilige å spille med, di har en skikkelig herlig klem i seg som gjør at den er enkel å sende langspasninger og å skyte med! Kvaliteten på dem er upåklagelig! Hadde en ball i 2 år, så ingen rifter eller hint om at den skulle være ødelagt, før den ble skutt i et gjerde hvor det stakk ut noe metall, så BOM døde den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå