CellularDude Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Har problemer med visning av Google kalender på MacBook Air. Siden vises ikke helt fra toppen, og derfor ser man (nesten) ikke "send"-knappen når man er inne i "rediger aktivitet". Det gjelder både i Safari og Google Chrome. Andre som har hatt problemer med dette, eller har en løsning? Andre nettsider vises normalt, så vidt jeg kan se, Har ikke dette problemet på MacBook Pro 13" Lenke til kommentar
voice- Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Aner ikke hvordan du kan fikse det, men hvorfor ikke legge til Google-kalenderen din inn i iCal? Mellom iCal og telefon har jeg ikke hatt behov for å sjekke kalenderen på nett noen gang. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Aner ikke hvordan du kan fikse det, men hvorfor ikke legge til Google-kalenderen din inn i iCal? Mellom iCal og telefon har jeg ikke hatt behov for å sjekke kalenderen på nett noen gang. Ja, det kan jeg jo, men liker veldig godt å bruke Google kalender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå