Hexafix Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Det er sommer, det er ferie, det er sol, det er varmegrader, det er tid for uteliv... Noen som vil ha spontantreff og møte opp som de er? Spontantreff vil si å møtes i oslo i kveld og finne på noe random. Uansett.. jeg trenger å møte folk og jeg bryr meg ikke om hvem så lenge dere er snille. Jeg er klar til å reise. Vi sees! Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Siden ingen ville være med i kveld så tar vi det i morgen. Det ble vel litt vel spontant å ta det i dag så derfor så tar vi det i morgen. Håper det er fler enn meg som kommer på spontan treff da. Oslo S er jo et bra sted å starte treffet? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 er dette en spøk ? blir overrasket hvis noen vil treffe en random, som for alt det de vet er en voldtektsmann eller en forbryter, eller gud vet hva. Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 er dette en spøk ? blir overrasket hvis noen vil treffe en random, som for alt det de vet er en voldtektsmann eller en forbryter, eller gud vet hva. Høres det ut som om jeg er en forbryter eller voldtektsmann? Men det er bra hvis du er skeptisk. Men jeg synes det er trist at forbrytere og voldtektsmenn skal klare å ødelegge noe som jeg har lyst til. Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Er det ingen som er interessert eller? Send meg tlf nummer i PM så tar jeg kontakt med de som vil møte opp. Jeg vil bruke telefonboks i Oslo til å kontakte dere som er interesserte. Dette er spennende, trygt og artig. Jeg vil at dere skal være over 18 år. Men ikke under 16 år. Ellers så kan dere være så gamle dere bare vil. Kom som dere er så skal vi slappe av og kose oss i OSlo. Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg vil bruke telefonboks i Oslo til å kontakte dere som er interesserte. Skikkelig tillitsvekkende det der... Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg vil bruke telefonboks i Oslo til å kontakte dere som er interesserte. Skikkelig tillitsvekkende det der... Er det noe galt i å bruke telefon boks? Du får uansett vite hvem jeg er og vi møtes på offentlig sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå