Mr-C Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hei! I min mappe "mine bilder" har jeg nå ca 7gig med bilder, disse skulle vært brent ut på cd. Finnes det noen enkel løsning for dette? (eks.legge hele mappen til brenneren og den ber om ny cd når foregående er full?) Jeg bruker Nero ! Her kan jeg bruke en backup funksjon, men den tar med hele disken og så får man ikke lest filene på cd´n uten å legge inn hele backupen! Håper det er noen som kan hjelpe! jeg er sikkert ikke den eneste som har dette problemet, nå med stadig høyere oppløsning og bilder som tar sørre og større plass. Hjelp! Lenke til kommentar
dwarrel Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 vet at det finnes et slikt program på: http://www.willowsoft.com/backup/ men har ikke testet det selv. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Bruk WinRAR for eksempel. Hvis du velger at den skal dele opp i 700 MB filer og bare velger "store" på compression (regner med d er jpg bilder du har, og de kan ikke komprimeres så mye mer), så har du en grei backup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå