erot71 Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Hei, når bilen min går i stykker eller ikke funker sånn helt topp, har jeg noen "venner" som kan sjekke den. (Verksteder er så dyre. Samme gjelder vel også Pc verksteder.) Beklagelig nok har jeg ingen "venner" som kan så mye om data, men PC-en min er ikke 100% og jeg finner ikke ut hva det er. Har f.eks probl. med skjermkortet mitt + annet. Trenger hjelp. Oppgi mail adr. Får masse hjelp her, men nå tror jeg trenger noen til å se fysisk over den. Hilsen Tore Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Hei. Skal nok godt gjøres å få noen til å kjøre land og strand for å fixe PC`en din gratis for deg er jeg redd. Dette forumet er veldig god "hjelp til selvhjelp" så brett opp ermene og finn ut av det. Fra fullstendig lysegrønn PCbruker for et år halvannet siden har jeg lært betraktelig på denne måten og når ting går helt i stå (som har vært ofte) får man som regel hjelp her bare man beskriver problemet og hardwaren godt nok. mvh Format_C Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Hva er problemet da, jeg var i tønsberg i dag å spilte Volleyball (Vi tapte finalen mot 2 laget vårt) Men jeg er ikke i tønsberg lenger, jeg er LANGT fra tønsberg nå, ikke i Vestfold engang) men vi på forumet kan sikkert hjelpe deg igjenom hvis du sier hva som er feile!! Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2002 Hei, nå...jeg hadde tenkt å betale. Og jeg kan kjøre jeg... Men helt enig, jeg har også fått masse hjelp her, og lært en masse ! Det er et flott forum. Men har ikke tid til å sitte og fikle mer med dette, (sånn er det når en har barn, får rett å slett ikke lov av samboeren min, er redd hun skal kaste PC-en min når jeg er på jobben....)Har prøvd mye, og brukt lang tid, får det rett å slett ikke til... Skjermkortet, funker så dårlig (GF3 ti200 siluro), har lagt inn nyeste drivere, 4in1, lagt inn win98 på nytt...vet ikke kanskje er det noe i BIOS...eller annet... PC-en: Abit KT7a xp 1600+ 512 md ra win98sec Hilsen [email protected] Lenke til kommentar
dopus Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Dersom du beskriver problemene skikkelig...tror jeg nokk folk her skal klare å løse problemet...men vi trenger en NØYAKTIG beskrivelse av hva som skjer i hvilken situasjon det skjer i og hva feilene består av eventuellt hva blåskjermene sier Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Hei! Er enig med ein god del i denne tråden.. Om du beskriver veldig spessifikt kva problemet er så er det god mulighet for at noen her på forumet kan hjelpe deg..:wink: Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Quote: lagt inn win98 på nytt... Her er feilen. CD'en min med 98 på har jeg brukt som freesbee for lenge siden... Dersom PC'en din takler det (PC av litt nyere dato med 256Mb++ RAM), bør du legge inn XP. Er ikke PC-en din helt ny, og du har under 256Mb RAM, er Win2000 et knallbra alternativ. Til dere andre som kjører Win98; HVORFOR? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 JEg bruker kun win98SE, jeg spør gjerne deg hvorfor XP? Det er jo treigere enn Win2k i visse sammenheng. Skal jeg ha hastighet bruker jeg Linux, stabilt, raskt, og gratis. do i need to say more? Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 "JEg bruker kun win98SE, jeg spør gjerne deg hvorfor XP? Det er jo treigere enn Win2k i visse sammenheng." Hvorfor XP?: Fordi 98 er utdatert, og fordi XP er langt mer stabilt. OK, kanskje 98 er litt raskere nå og da, men hva hjelper det nå man må restarte annen hver time? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 vel jeg gidder ikke å oppgradere til XP, jeg har ikke penger til det, dessuten så syntes jeg ikke at XP er verdt så mye penger Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå