eisa01 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Samsung ser da ut til å like Apples nåværende plugg. Men det er klart, skal man kopiere Apple så må man ta med alt fra tableten, til innpakningspapiret. Hadde vært morsomt å hørt grunnen til at de følte for å lage deres egen plugg, og hvorfor den endte opp med å være 99% lik apples plugg. Tenkte jeg skulle ta deg på at det var en PDMI-plugg som faktisk støtter DisplayPort og USB3, men neida, viste seg at Samsung lagde sine egen proprietære-plugg: http://www.pocketabl...55941#post55941 Litt merkelig at de ikke lagde en mindre plugg når de først var i gang, men kanskje ikke så nødvendig siden de bruker micro-USB på mobilene? Endret 31. juli 2012 av eisa01 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Ja da hadde du tatt meg godt, for jeg hadde ikke giddet sjekke noe om kontakten. Synes bare det er litt drøyt måten de laget en lader som er lik, plugg som er lik, innpakning som er lik, tablet som er lik. Men vi får se hva rettsaken bringer. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Det skal bli spennende å se hvor mye rabatter vi kan få på utstyr med den gamle kontakten i høst, kanskje jeg kan sikre seg godsaker til halv pris som passer til gamle iPad og iPod Touch Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Snip Siden du virker å ha mye kunnskaper om dette, hva er grunnen til at samsung endte opp med en egen plugg? Se bildet over. IPhone er en mobiltelefon, der bør det være USB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg