fjarle Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Nyhetsbyrå bekrefter at neste iPhone ikke vil passe i høyttaleren din. ? Nå bytter Apple bunnplugg Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Kjempe nyhet for alle de som har kjøpt iPad griser og andre dokkingstasjoner, de må da bytte ut alt?! Heia forbrukersamfunnet! Lenke til kommentar
Racazar Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Kjempe nyhet for alle de som har kjøpt iPad griser og andre dokkingstasjoner, de må da bytte ut alt?! Heia forbrukersamfunnet! *Facepalm* Hørt om overganger? 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Men da må folk bruke ekstra penger på overganger igjen.. 1 Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 I såfall ser det ut til at Apple kun kommer til å støtte microUSB via en adapter som idag http://arstechnica.com/apple/2011/10/apples-iphone-micro-usb-adapter-complies-with-eu-charger-standards/ Lenke til kommentar
MrTech Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Ehm! Hodetelefonutgang i bunnen av telefonen? :/ Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Kjempe nyhet for alle de som har kjøpt iPad griser og andre dokkingstasjoner, de må da bytte ut alt?! Heia forbrukersamfunnet! Sant det. Men har aldri hatt ladere og datakabler som har vart lengre enn apple sin 30 pins kontakt. Har dere? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Dette synes jeg er dumt. Men kommer nok ikke til å gå over til noe annet allikevel. Får rett og slett mest utbytte av iPhone. Lenke til kommentar
Populært innlegg Simen1 Skrevet 23. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Fikset: Kjempe nyhet for alle de som har kjøpt iPad griser og andre dokkingstasjoner, de må da bytte ut alt?! Heia Apple! Ser for meg stereoanlegg med Apple-plugg som plutselig blir ubrukelig når batteriet i iDingsen stryker med 2 dager etter reklamasjonstiden og ikke er mulig å bytte ut. Om proprietære løsninger er det deilig å kunne si "Hva var det jeg sa?" Nå sitter dere i saksa. Endret 23. juli 2012 av Simen1 15 Lenke til kommentar
Sigrs Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Må si iPhone 5 begynner å virke interessant for meg ønsker meg ein god musikk telefon som har mulighet for LOD. Men må og si at Android byr dessverre på flere muligheter til mye bedre pris Lenke til kommentar
morlie Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Fikset: Kjempe nyhet for alle de som har kjøpt iPad griser og andre dokkingstasjoner, de må da bytte ut alt?! Heia Apple! Ser for meg stereoanlegg med Apple-plugg som plutselig blir ubrukelig når batteriet i iDingsen stryker med 2 dager etter reklamasjonstiden og ikke er mulig å bytte ut. Om proprietære løsninger er det deilig å kunne si "Hva var det jeg sa?" Nå sitter dere i saksa. lukter jeg ett intenst Applehat? ^^ De kommer nok med ett adapter, og ja, kommer sikkert til å koste hundrelappen også, men det er det verdt vil jeg si hvis man allerde har vært så "dum" og kjøpt en docking med musikkanlegg. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg burndrinker Skrevet 23. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. juli 2012 Ehm! Hodetelefonutgang i bunnen av telefonen? :/ Det er der den burde være på alle telefoner. 10 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Ehm! Hodetelefonutgang i bunnen av telefonen? :/Det er der den burde være på alle telefoner. Endelig EN som forstår hvordan det skal være. 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Samme for meg om de bytter buttplugg eller ei - bruker ikke noe fra de 4 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 iPhone 5 blir bare mindre og mindre fristende for min del. Blir nok Android videre ja, men typisk nok er jeg av de personene som ikke kaster eller bytter ut før noe er ødelagt, så jeg får vel leve med min iPhone 4 til den tar kvelden. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Eneste tilbehøret jeg kommer på i farten er en gammel høyttaler fra Biltema som jeg bruker med den gamle iPhonen min på jobben. Tror neppe denne høyttaleren holder lengre enn telefonen, så ja jeg kommer nok til å bytte den ut, MEN neppe til en med evt. ny kontakt. Airplay dekker alt det andre for min del. Lenke til kommentar
Populært innlegg Staalkontroll Skrevet 23. juli 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. juli 2012 Når alle andre i bransjen klarte å sette seg rundt et bord og bli enig om micro USB som standard, så klarer fremdeles ikke Apple dette og kjører på med egne standarder. Håpløst. 13 Lenke til kommentar
2ec Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Tror det godt kan hende at de bytter ut kontakten. De droppa dvd skuffa på MacBook Air fordi de mente at App Store like gjerne kunne brukes, og at du da kunne få en penere maskin uten. Dette ser det ut til at de kan gjøre nå med kontakten, at de mener at kontakten bare er i veien og at Air Play like gjerne kan brukes Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Jeg håper på en trådløs standard for fremtiden. Det er ingen vits i en diger kontakt med 30 pinner på en liten iPhone. Det burde være standard micro-USB for lading, og hvis mulig overføring av bilde og lyd. Om USB3 er for treg eller dette er teknisk umulig, bør de bruke AirPlay. Rart ikke Apple har tenkt på dette før? Apple er jo kjent for elegante løsninger, og de er store fans av trådløs teknologi som erstatter kabler. Håper de nå bruker trådløs teknologi i dokkingstasjonene. Endret 23. juli 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg