Gå til innhold

Samsung tab 2 7" noen som har erfaringer, brukertest ?


flekken

Anbefalte innlegg

Ser det skrives mye om galaxy tab 2 10 og 8 tommer. Men hva med 7" (altså ikke 7,7)

Noen som har erfaring med denne ? Noen som kan vise til en test ? (søkt og finner intet)

Hvordan er batteri tiden ?

Er på jakt etter en ny bærbar enhet som kan erstatte telefonen min. (har egen ringe telefon)

altså sms/mms, mail etc. har den exchange støtte ? :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så bra, det er ikke mange tester eller erfaringer å finne her.

Lurer på om den kan erstatte min mobil. Kan man ringe med den og har den excange støtte ?

Hvordan er batteriet ?

håper du kan svare meg og kanskje har du noen flere brukeropplevelser etter å ha brukt den noen dager. :-)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kjøpt telefon varianten. Mitt bruk er pimært til reiser. Fin størrelse å ha på flyet for film og musikk, samt å lese aviser på. Har testet størrelsen en del før jeg kjøpte. Til mitt bruk fant jeg 10" for stort. Nå har jeg brukt den noen dager og er fornøyd med mitt valg. Den er rask og lett å bruke. Funnet mange programmer. Vurderte Asus Nexus i 2 min. Den har ikke mulighet for ekstra lagring. Det er viktig for meg. Håper å få kjøpt 64gb kort i løpet av høsten. Offisielt er maks 32 gb grensen, men ser i flere forumer at det brukes Sandisk 64 gb med hell. Dette skal jeg ha når det blir lagervare. 32 er for meg i minste laget. Har bestilt kortlesere om mye mer fra ebay. Jeg synes skjermen er veldig bra til film. Er nok bedre på dyrere modeller, men dette er godt nok. 7,7 tommers varianten koster jo mer enn dobbelt så mye. For en tab som koster mindre enn 2000kr vil jeg absolutt anbefale denne.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg har nylig skaffet meg en slik Galaxy tab 2. 7’’ og må si meg veldig fornøyd (til denne prisen). Men det er en ting jeg lurer på. Er det ikke mulig å flytte programmer fra tab’en og over på SD minnekortet slik jeg kan gjøre på min Android telefon?

Det er vist ikke mulig i ICS. Muligens ved Rooting ?

Lenke til kommentar

Har du sammenlignet med iPad(1,2,3) og Galaxy Tab 10.1?

Jeg har iallefall det. Har Galaxy note 10.1, iPad2 og Galaxy TAB 2 7.0. Alle tre for min del er like gode på touchscreen. Ikke noe jeg kan utsette dem på med untakk av Galaxy Note 10.1 der den er litt upresis noen ganger.

 

Kjenner heller ikke til problemene dine. At skjermen er dårlig pga dårlig oppløsning? Vel, da har du forventet mye av nettrettet.

Endret av nKyb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...