hjezz Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Hei, bestilte en COOLER MASTER HYPER 212, men siden den hadde så lang bestilings tid avbestilte jeg den. Så nå lurer jeg på om jeg kan få litt hjelp til en ny stille gående vifte som ikke koster all verden sjekka litt på NOCTUA NH-D14, men de sier at den ganske stor. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Noctuaen er stor ja. Passer fint i mitt Fractal Design R2. Installerte den forrige uke og er meget fornøyd. Har du sjekket Prisguide.no om 212 finnes i andre butikker til fornuftig pris? Kan hende den finnes på lager til høyere utsalgspris men billigere frakt en plass. Lenke til kommentar
hjezz Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Hei, phlake jeg har sett på denne noctuaen: http://www.dustinhome.no/product/5010372694/noctua-nh-d14-s-1155-1156-1366-am3/#intcmp=searchProvider_dacsa Tror du den passer inn i dette oppsette? Hvis den ikke gjør, har du noen andre vifter som er stille og er bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå