Stianbl Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Heisan, Skal koble opp 30 stk gamle s-vhs video spillere. Avstanden fra spillerene til datamaskinene de er koblet opp mot er ca. 15 meter (kabellengde, om man følger veggen). Vil unngå synlig signaltap. Hva er beste løsning her? Går det fint med en standard 15m kabel som denne: http://www.dustinhome.no/product/5010035704/deltaco-videokabel-s-video-15-m/#intcmp=searchProvider_dacsa Eller trener jeg noe annet/bedre? Mvh, Stian Berg Larsen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 S-Video er lave frekvenser og lav båndbredde, så kabelen er ikke kritisk. Lenke til kommentar
Stianbl Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Ok, så 15 meter burde gå bra uten noe synlig tap? Trenger jeg noen dyr kabel for dette, eller fil f.eks den billige jeg linket til fungere bra? (Med det mener jeg ingen synlig signaltap på bildet) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Har ingen erfaring med dette, men antar at eventuelle dyre merker er bare design og mekanisk utførelse, ikke signalmessig forskjell. Det blir noe annet med f.eks HDMI, der er det høye frekvenser og det kan være forskjell på elektrisk karakteristikk som påvirker signalet. Lenke til kommentar
Stianbl Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Ok. Har bestillt 3 slike kabler for å teste. Takk for info! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå