Arodem Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Assassin's Creed-designeren føler hovedpersonen holder på å gå ut på dato. Les hele saken Endret 23. juli 2012 av Arodem Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Personlig synes jeg Desmond sin historie er mer interessant enn både Altair og Ezio sine. Kunne gjerne hatt mer av Desmond Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Personlig synes jeg Desmond sin historie er mer interessant enn både Altair og Ezio sine. Kunne gjerne hatt mer av Desmond Da kan det virke som om du i det minste får litt påfyll i AssCreed III. Spillet skal visst nok ha mer Desmond-innhold enn de tidligere titlene. Endret 23. juli 2012 av Arodem Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Personlig synes jeg Desmond sin historie er mer interessant enn både Altair og Ezio sine. Kunne gjerne hatt mer av Desmond Helt enig. Elsket Desmond bitene i Brotherhood. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 For min del kunne de like greit sløyfet Desmond, Animus og hele den moderne biten og heller laget et rent historisk spill. Synes ikke Desmond og Animus tilførerer spillene noe annet enn en forklaring på hvorfor det er mulig å dø og stå opp igjen, men spill har ikke hatt behov for det tidligere. Desmond selv er en helt personlighetsløs karakter og gjengen hans består av en ufordragelig brite og sarkastiske kvinnfolk av den typen man ser i annenhver amerikansk komiserie - ellers takk! 4 Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg skjønte aldri hvorfor de rotet inn Desmond og Animus og hele den greia. Ble bare rotete synes jeg. Burde heller som Spartapus sier fokusert mer på historien som er. I mine øyne holder den seg godt alene. Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 På tide. Eneste spilla jeg fullførte var opptil AC2, 3'ern spillte jeg noen timer. Syns de nye AC spillene er utrolig kjedelige, akuratt samme som forgjengeren, bare ny historie/person og noen ekstra triks. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Det gikk en knapp time før jeg la fra meg AC1. Det ble for dumt. 1 Lenke til kommentar
eXalpha Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 For min del kunne de like greit sløyfet Desmond, Animus og hele den moderne biten og heller laget et rent historisk spill. Synes ikke Desmond og Animus tilførerer spillene noe annet enn en forklaring på hvorfor det er mulig å dø og stå opp igjen, men spill har ikke hatt behov for det tidligere. Desmond selv er en helt personlighetsløs karakter og gjengen hans består av en ufordragelig brite og sarkastiske kvinnfolk av den typen man ser i annenhver amerikansk komiserie - ellers takk! Grunnen til Animus og den moderne gjengen er fordi spillet handler om verdens undergang i 2012. Maya indianerne har spådd apokalypse i 2012 og Assasins Creed serien handler akkurat om dette. I spillet får dere oppdiktede forklaringer på hvordan apokalypsen i 2012 oppstår gjennom ubisoft sin spillserie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Det ble ikke spådd noen maya apokalypse i 2012 i virkeligheten, bare at kalenderen tar slutt. Men det er vel apokalypse spillet handler om. Så tror nok at folk får spillt seg igjennom noe i neste år også. Endret 23. juli 2012 av Slettet+513 Lenke til kommentar
eXalpha Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Ok folkens. De har funnet en ny kalender som forklarer hvorfor den gamle kalenderen slutter i 2012. http://digitaljournal.com/article/324711 Men dette viste ikke Ubisoft i 2007 da de gav ut Assasins Creed spillet. Den gamle Maya kalenderen slutter i 2012. Den nye kalenderen forklarer hvorfor den gamle kalenderen slutter i 2012. Tony*R*White damn you man. I was waiting for aliens to invade. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Det er på tide at de avslutter AC serien.når jeg kjøpte min ps3 brukt så fikk jeg spillet med og testet det og spillet har elendig kontroll,i mine øyne.AC er elendig og er på tide de avslutter serien. Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Det gikk en knapp time før jeg la fra meg AC1. Det ble for dumt. Jeg begynte å spille nr 2 og falt pladask, og brotherhood og revelation var enda bedre synes jeg. Begynte etterpå på 1'eren og fant det så dørgende kjedelig pga det var så repetetivt (for ikke å snakke om at absolutt alt var mye dårligere enn de 3 andre) at jeg ga meg etter en drøy time, så anbefaler å prøve de andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå