Ni kon Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Sitter for øyeblikket å bestiller en rekker filmer, og har denne gangen valgt å bruke www.play.com. Grunnen er at frakt er inkludert og at de er billige. Dette er sikkert tatt opp før, men jeg finner ikke noe når jeg søker. Mitt spørsmål er følgende: Jeg bestiller Bulletproof Monk og The Core samtidig og disse har samme realese dato (09.09). Blir disse da sendt i samme pakke? For hvis det overskrider jeg jo de 200 kroner som er tollfritt? Finnes det bedre og billigere webshopper for dvd ? Lenke til kommentar
Jay Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Har bare gode erfaringer med play.com jeg. Og såvidt jeg vet så har de for vane å sende sakene i separate pakker selvom du bestiller flere samtidig. - J Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Har også bare gode erfaringer med Play, og de sender filmene hver for seg slik at du slipper å gå over 200,. grensa. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 takker for raske svar. Bestillingen er gjort Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Tok desverre LITT tid før jeg fikk varen min (action replay) - over 1 uke tror jeg, men jeg ble også dicka av tollen, gikk akkuratt over grensen - et sted må grensen gå, og selvfølgelig skal norge være så jævlige. mofos Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 www.play.com er fin butikk, stort utvalg bilig også å bestile der, Vel jeg er en star trek fan så jeg driver å skaffe meg The Next Generation boxene, vel når jeg skaffa meg den første box som er på sone 1 var fortid det var 1år til dem kom på sone 2 , gidda ikke å vente så lenge der. Og jeg bestile dem hos dvdstraks.no og endte på 1400kr ca etter toll og moms, mens hos play.com ende det på 1000kr ca. Hater moms loven! Posten seg sjølv vil ha den bort, men staten skal tjene penger på alt handel i utlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå