utopianox Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Hei, har nettopp skiftet ut mesteparten av den stasjonære pcn min. (Hovedkort, CPU og RAM) Men det står at jeg har kun 2.99 ram avaible av 8, jeg puttet inn 2x 4GB ram. Kan det være pga jeg puttet inn RAM bricken nr 2 i den ¨3dje¨-ingangen? (jeg skippa 1 ram spot) eller er det noe jeg ikke har aktivert ennå? Hadde vært fint å finne ut av dette Kommer ofte opp en melding som angår lite RAM. Lenke til kommentar
roaldhansen100 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Hvilket operativsystem kjører du? Hva sier BIOS om mengden RAM? Finner den alt sammen? Høres riktig ut, måten du har sittet inn RAM-brikkene, først i slot 1, så i slot 3 Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Det betyr at du har 32 bits windows som kun støtter "opp til" 4 gb ram, du trenger 64 bits operativsystem for å kunne utnytte noe mer. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 høres ut som du har 32bit system. da bruker windows bare 3 gig. kjøp eller oppgrader til 64 bit så bruker den alt. eneste som høres riktig ut her Lenke til kommentar
utopianox Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Ah, akei takk for oppklaringen. Ja kjører 32bit windowz 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå